TRMEW OBRÓT S.A.

Asystentka Biura Zarządu

TRMEW OBRÓT S.A.O firmie

TRMEW OBRÓT S.A.

Rydygiera 8

Warszawa

TRMEW Obrót S.A. jest obecnie jednym z największych niezależnych podmiotów na rynku energii elektrycznej w Polsce. Współpracujemy z najliczniejszą grupą wytwórców produkujących energię z odnawialnych źródeł. Działalność naszej spółki skupia się na wielu dziedzinach – od handlu hurtowego energią, prawami majątkowymi czy gwarancjami pochodzenia, po sprzedaż energii do odbiorców końcowych oraz kompleksowe rozwiązania dla firm w zakresie instalacji kogeneracyjnych, opartych o gaz ziemny, LNG oraz biogaz.
 
Do naszego Biura Zarządu poszukujemy 
Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie faktur
  • odbiór, wysyłka i ewidencja korespondencji
  • współpraca ze wszystkimi działami Spółki
  • kontakt telefoniczny i mailowy z innymi firmami, dotyczący bieżących spraw
  • drukowanie, skanowanie i kopiowanie dokumentów
  • tworzenie, obsługa, archiwizacja dokumentów
  • organizacja spotkań (integracyjnych, szkoleniowych i innych) oraz realizacja innych zadań organizacyjnych
  • rezerwacje lotów i hoteli
  • dbałość o dobry wizerunek firmy
  • bieżące zadania zlecone przez przełożonego

Kogo szukamy:

  • osoby z wykształceniem min. średnim
  • z minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku
  • szybko uczącej się, dobrze zorganizowanej, energicznej
  • komunikatywnej, o wysokiej kulturze osobistej, punktualnej
  • starannie wykonującej powierzone zadania, rzetelnej
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • ze dobrą znajomością pakietu MS Office, obsługi urządzeń biurowych

Co możemy Ci zaoferować:

  • stabilne zatrudnienie,

  • umowę o pracę na pełny etat,

  • konkurencyjne wynagrodzenie ,
  • pracę w nowoczesnym biurze na warszawskim Żoliborzu,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • niezbędne narzędzia do pracy,

  • swobodną atmosferę pracy,

  • obiady pracownicze,

  • codziennie świeże owoce,

  • kartę MultiSport.

 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez TRMEW Obrót z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest TRMEW Obrót z siedzibą w Warszawie, ul. Rydygiera 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

TRMEW Obrót S.A. jest obecnie jednym z największych niezależnych podmiotów na rynku energii elektrycznej w Polsce. Współpracujemy z najliczniejszą grupą wytwórców produkujących energię z odnawialnych źródeł. Działalność naszej spółki skupia się na wielu dziedzinach – od handlu hurtowego energią, prawami majątkowymi czy gwarancjami pochodzenia, po sprzedaż energii do odbiorców końcowych oraz kompleksowe rozwiązania dla firm w zakresie instalacji kogeneracyjnych, opartych o gaz ziemny, LNG oraz biogaz.
 
Do naszego Biura Zarządu poszukujemy 
Asystentka Biura Zarządu

Twoje zadania:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie faktur
  • odbiór, wysyłka i ewidencja korespondencji
  • współpraca ze wszystkimi działami Spółki
  • kontakt telefoniczny i mailowy z innymi firmami, dotyczący bieżących spraw
  • drukowanie, skanowanie i kopiowanie dokumentów
  • tworzenie, obsługa, archiwizacja dokumentów
  • organizacja spotkań (integracyjnych, szkoleniowych i innych) oraz realizacja innych zadań organizacyjnych
  • rezerwacje lotów i hoteli
  • dbałość o dobry wizerunek firmy
  • bieżące zadania zlecone przez przełożonego

Kogo szukamy:

  • osoby z wykształceniem min. średnim
  • z minimum rocznym doświadczeniem na podobnym stanowisku
  • szybko uczącej się, dobrze zorganizowanej, energicznej
  • komunikatywnej, o wysokiej kulturze osobistej, punktualnej
  • starannie wykonującej powierzone zadania, rzetelnej
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • ze dobrą znajomością pakietu MS Office, obsługi urządzeń biurowych

Co możemy Ci zaoferować:

  • stabilne zatrudnienie,

  • umowę o pracę na pełny etat,

  • konkurencyjne wynagrodzenie ,
  • pracę w nowoczesnym biurze na warszawskim Żoliborzu,

  • prywatną opiekę medyczną,

  • niezbędne narzędzia do pracy,

  • swobodną atmosferę pracy,

  • obiady pracownicze,

  • codziennie świeże owoce,

  • kartę MultiSport.

 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez TRMEW Obrót z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest TRMEW Obrót z siedzibą w Warszawie, ul. Rydygiera 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne