Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do RWGW Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Ruska 23, (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystentka Biura Zarządu

Republika Wnętrz Generalny Wykonawca Sp. z o.o. Sp.K.O firmie

  • Ruska 23
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 1 dzień
    do: 9 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Republika Wnętrz Generalny Wykonawca Sp. z o.o. Sp.K.

Ruska 23

Wrocław

Republika Wnętrz Generalny Wykonawca Sp. z o.o. Sp.K.

Firma z grupy kapitałowej działająca w branży produkcji magazynów energii  zajmująca się produkcją oraz sprzedażą akumulatorów.

Asystentka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

  • Obsługa biura w zakresie zamówień, umów, dokumentów księgowych
  • Nadzór na obiegiem dokumentów i informacji
  • Archiwizacja, rejestrowanie w systemie i skanowanie faktur, umów oraz pism
  • Bieżąca współpraca z księgowością zewnętrzną
  • Przygotowywanie dokumentów do projektów unijnych
  • Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji kadrowej ze współpracy z firmą zewnętrzną
  • Przygotowywanie pism, wypełnianie wniosków, umów, obsługa skrzynki mailowej
  • Współpraca z firmą odpowiedzialną za sprawy BHP
  • Obsługa spotkań biznesowych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
  • Umiejętności utrzymania wysokich standardów obsługi klienta
  • Szukamy osób ambitnych, nastawionych na sukces, chętnych do pracy
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe techniczne będzie atutem

Oferujemy:

  • Praca w kreatywnym zespole w dynamicznie rozwijającej się technologicznie branży
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy


Firma z grupy kapitałowej działająca w branży produkcji magazynów energii  zajmująca się produkcją oraz sprzedażą akumulatorów.

Asystentka Biura Zarządu

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

  • Obsługa biura w zakresie zamówień, umów, dokumentów księgowych
  • Nadzór na obiegiem dokumentów i informacji
  • Archiwizacja, rejestrowanie w systemie i skanowanie faktur, umów oraz pism
  • Bieżąca współpraca z księgowością zewnętrzną
  • Przygotowywanie dokumentów do projektów unijnych
  • Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji kadrowej ze współpracy z firmą zewnętrzną
  • Przygotowywanie pism, wypełnianie wniosków, umów, obsługa skrzynki mailowej
  • Współpraca z firmą odpowiedzialną za sprawy BHP
  • Obsługa spotkań biznesowych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
  • Umiejętności utrzymania wysokich standardów obsługi klienta
  • Szukamy osób ambitnych, nastawionych na sukces, chętnych do pracy
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe techniczne będzie atutem

Oferujemy:

  • Praca w kreatywnym zespole w dynamicznie rozwijającej się technologicznie branży
  • Stabilne zatrudnienie
  • Pakiet niezbędnych narzędzi do pracy

Ogłoszenie archiwalne