Oferta pracy

Asystentka ds. Administracji i HR

HR Level Up

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym Klientem jest polska marka kosmetyczna dostarczająca innowacyjne rozwiązania dla branży beauty. Producent oraz przedstawiciel w Polsce kilku prestiżowych, profesjonalnych marek kosmetycznych. Dostarczamy najbardziej zaawansowane technologicznie profesjonalne gabinetowe zabiegi kosmetyczne

i terapeutyczne.

Dlaczego warto do nas dołączyć😊

Pracownicy naszego Klienta wymieniając pozytywne strony bycia częścią organizacji wskazują przede wszystkim na: niezależność w pracy, sprzyjająca atmosferę, bezpieczeństwo, stabilność innowacyjność, kreatywność i rzeczywiste nastawienie na ludzi oraz współpracę.

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów w biurze i przyjmowanie gości biura

  • Kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów i zadań sekretariatu firmy

  • Obsługa wyjazdów służbowych oraz spotkań firmowych

  • Kontrola podległego budżetu (zamawianie artykułów biurowych i zaopatrzenie biura, prowadzenie zestawienia kosztów biurowych)

  • Wsparcie w obszarze HR (procesów rekrutacyjnych oraz administracji personalnej)

  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. kurierzy, dostawcy usług, uczelnie)

  • Ewidencjonowania i wprowadzanie przelewów do bankowości internetowej

  • Weryfikacja, ewidencja i przekazywanie dokumentów księgowych do biura rachunkowo- księgowego

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Doświadczenie w rozliczaniu dokumentów kosztowych, wprowadzaniu i zarządzaniu przelewami w bankowości internetowej

  • Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego

  • Znajomość pakietu Ms Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

  • Bardzo dobra organizacja pracy, zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Pracodawca oferuje

  • Bardzo atrakcyjny prezent na powitanie😊 dobry początek jest ważny!

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Niepowtarzalną atmosferę pracy, pełną wyzwań i pozytywnych ludzi dookoła

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych zadaniach i projektach

  • Pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie, jednej z liderów w swoim segmencie rynku

  • Możliwość dostępu do profesjonalnych zabiegów w trakcie szkoleń i pokazów wewnętrznych

HR Level Up

HR Level Up to zaufany partner wielu polskich oraz międzynarodowych firm w zakresie doradztwa personalnego. Świadczymy usługi doradztwa strategicznego w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewiń do profilu firmy