Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka ds. Personalnych i Organizacyjnych

Gamet S.A.O firmie

Gamet S.A.

Józefa Chrzanowskiego 33

Toruń

Twój zakres obowiązków

  • organizacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

  • rozwijanie narzędzi komunikacji wewnętrznej,

  • koordynowanie projektów szkoleniowych oraz rozwoju kompetencji pracowników (plany, budżety, badanie potrzeb),

  • realizacja zadań z obszaru HR wdrażanych w firmie,

  • ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy,

  • zapewnienie profesjonalnej obsługi administracyjnej Zarządu,

  • koordynowanie kalendarza, przepływu dokumentacji i korespondencji Zarządu,

  • tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami i interesantami,

  • kontrola kosztów związanych z dostawcami usług administracyjnych,

  • dbałość o sprawne funkcjonowanie Biura Zarządu.

Nasze wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • ogólna wiedza biznesowa,

  • dobra znajomość języka angielskiego,

  • znajomość pakietu MS Office (przygotowywanie raportów, prezentacji, pism),

  • wysoka kultura osobista,

  • wysokie kompetencje komunikacyjne i organizacyjne,

  • zaangażowanie i inicjatywa,

  • umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie.

To oferujemy

  • atrakcyjną pracę w dynamicznym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat

  • możliwość skorzystania z karty sportowej, ubezpieczenia grupowego

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie