Asystentka działu handlowego

Polski Gaz S.A. z siedzibą w Warszawie Oddział w Sosnowcu O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Asystent
top

Poszukujesz nowych wyzwań? Chcesz współuczestniczyć w rozwoju firmy będącej jednym z liderów na polskim rynku w branży paliw płynnych?

Polski Gaz S.A.  daje taką możliwość.

Asystentka działu handlowego
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie raportów zakupu i sprzedaży
  • wprowadzanie danych zakupowych do systemu
  • śledzenie notowań i wprowadzanie do systemu
  • wysyłanie zamówień do klientów
  • współpraca z firmami transportowymi i spedytorem
  • korespondencja z dostawcami , spedytorem , PKP i Agencją Celną
  • wysyłanie dokumentów do klientów


Wymagania:

  • Biegła znajomość języka rosyjskiego;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Biegła obsługa pakietu MS Office – w szczególności EXCEL
  • Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
  • Terminowość, skrupulatność i zdolności organizacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole


Dołączając do Nas zyskujesz:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie będącej jednym z liderów na rynku;
  • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie;
  • Możliwość rozwoju;
  • Pracę w dobrej atmosferze.
aplikuj

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Poszukujesz nowych wyzwań? Chcesz współuczestniczyć w rozwoju firmy będącej jednym z liderów na polskim rynku w branży paliw płynnych?

Polski Gaz S.A.  daje taką możliwość.

Asystentka działu handlowego

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie raportów zakupu i sprzedaży
  • wprowadzanie danych zakupowych do systemu
  • śledzenie notowań i wprowadzanie do systemu
  • wysyłanie zamówień do klientów
  • współpraca z firmami transportowymi i spedytorem
  • korespondencja z dostawcami , spedytorem , PKP i Agencją Celną
  • wysyłanie dokumentów do klientów


Wymagania:

  • Biegła znajomość języka rosyjskiego;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Biegła obsługa pakietu MS Office – w szczególności EXCEL
  • Komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne
  • Terminowość, skrupulatność i zdolności organizacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole


Dołączając do Nas zyskujesz:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie będącej jednym z liderów na rynku;
  • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie;
  • Możliwość rozwoju;
  • Pracę w dobrej atmosferze.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy