Oferta pracy

Asystentka Działu Kadr I Płac I Administracji Biurowej

Klient Pracuj.pl

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • bieżące wsparcie Działu Kadr i Płac w bieżących pracach związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników;

  • kontakt z pracownikami w zakresie Kadr i Płac, wyjaśnianie niejasności, pomoc w rozwiązywaniu problemów;

  • administracyjne wsparcie pozostałych pracowników biura;

  • przygotowanie pism, dokumentów, korespondencji oraz zestawień i materiałów informacyjnych na potrzeby Działu;

  • monitorowanie terminów;

  • dbałość o sprawne funkcjonowanie biura.

Nasze wymagania

  • wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (lub w trakcie studiów), preferowany kierunek Administracja;

  • mile widziane doświadczenie w administracji i kompleksowej obsłudze biura;

  • obsługa pakietu Office;

  • umiejętność myślenia analitycznego;

  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;

  • umiejętność pracy w zespole;

  • wielozadaniowość;

  • dokładność, sumienność oraz terminowość;

  • wysoka kultura osobista;

  • dyskrecja;

  • pozytywne nastawienie do pracy i ludzi.

To oferujemy

  • pracę o zróżnicowanym zakresie obowiązków i możliwość zdobycia cennego doświadczenia;

  • przygotowanie do powierzonych obowiązków;

  • pracę w młodym i energicznym zespole w przyjaznej atmosferze;

  • stabilne warunki zatrudnienia;

  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń.