Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystentka Działu Kadr I Płac I Administracji Biurowej
Klient Pracuj.pl
Poznań
Poznań, wielkopolskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent
Twój zakres obowiązków
bieżące wsparcie Działu Kadr i Płac w bieżących pracach związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników;
kontakt z pracownikami w zakresie Kadr i Płac, wyjaśnianie niejasności, pomoc w rozwiązywaniu problemów;
administracyjne wsparcie pozostałych pracowników biura;
przygotowanie pism, dokumentów, korespondencji oraz zestawień i materiałów informacyjnych na potrzeby Działu;
monitorowanie terminów;
dbałość o sprawne funkcjonowanie biura.
Nasze wymagania
wykształcenie średnie, mile widziane wyższe (lub w trakcie studiów), preferowany kierunek Administracja;
mile widziane doświadczenie w administracji i kompleksowej obsłudze biura;
obsługa pakietu Office;
umiejętność myślenia analitycznego;
samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
umiejętność pracy w zespole;
wielozadaniowość;
dokładność, sumienność oraz terminowość;
wysoka kultura osobista;
dyskrecja;
pozytywne nastawienie do pracy i ludzi.
To oferujemy
pracę o zróżnicowanym zakresie obowiązków i możliwość zdobycia cennego doświadczenia;
przygotowanie do powierzonych obowiązków;
pracę w młodym i energicznym zespole w przyjaznej atmosferze;
stabilne warunki zatrudnienia;
możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń.