Asystentka Oddziału

Polski Holding Inwestycyjny S.A.O firmie

  • Lublin, lubelskie

  • Ogłoszenie wygasło 19 godzin temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Polski Holding Inwestycyjny S.A. specjalizuje się w angażowaniu środków finansowych w produkty inwestycyjne, szczególnie: nieruchomości inwestycyjne, wierzytelności odszkodowawcze, wierzytelności hipoteczne. Spółka od momentu rozpoczęcia działalności stale dywersyfikuje obszary swoich przedsięwzięć, wyszukując nowe rozwiązania inwestycyjne w kolejnych segmentach. Powstałą Grupę spółek tworzą uznani specjaliści z dużym doświadczeniem w branży inwestycyjnej, budowlanej i finansowej. Dzięki kompetencjom oraz zaangażowaniu rozwijamy się i stale umacniamy swoją pozycję na rynku, dążąc do sukcesu, którym jest wspólna satysfakcja naszych Inwestorów, Klientów i Pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:
Asystentka Oddziału

Opis stanowiska:

  • przygotowywanie danych, zestawień i statystyk,
  • wsparcie Dyrektora Oddziału w przygotowaniu prezentacji, szkoleń, działań marketingowych, spotkań zewnętrznych i cyklicznych spotkań podsumowujących realizacje zadań,
  • dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów,
  • koordynowanie kalendarza spotkań Dyrektora Oddziału (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań),
  • przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych,
  • koordynacja terminów wynikających z umów,
  • kontakty z administratorami sieci komputerowej, telefonicznej, internetowej, itp. zapewniające sprawne funkcjonowanie oddziału,
  • prowadzenie dodatkowych projektów na zlecenie Dyrektora Oddziału,
  • profesjonalna obsługa Klienta.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka polskiego  w mowie i piśmie,
  • doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point),
  • wykształcenie wyższe,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów,
  • skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów,
  • zaangażowanie i samodzielność,
  • mile widziane doświadczenie w branży finansowej,
  • dyspozycyjność poniedziałek – piątek, w godzinach 9-17.

Oferujemy:

  • bardzo dobre warunki pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • miłą atmosferę pracy w młodym zespole,
  • pakiet socjalny
  • karta MultiSport,
  • pakiet usług medycznych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
wejdź na naszą stronę www.phisa.pl i dowiedz się więcej

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy