Oferta pracy

Asystentka Oddziału

POLSKI HOLDING INWESTYCYJNY S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych,

  • przygotowywanie danych, zestawień i statystyk,

  • wsparcie Przełożonego w przygotowaniu prezentacji, szkoleń, działań marketingowych, spotkań zewnętrznych i cyklicznych spotkań podsumowujących realizacje zadań,

  • dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów,

  • koordynowanie kalendarza spotkań Przełożonego (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań),

  • organizacja i koordynowanie wyjazdów służbowych Przełożonego, rezerwacja hoteli, rozliczanie delegacji służbowych,

  • prowadzenie zestawień budżetowych,

  • przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych,

  • koordynacja terminów wynikających z umów,

  • kontakty z administratorami sieci komputerowej, telefonicznej, internetowej, itp. zapewniające sprawne funkcjonowanie oddziału,

  • prowadzenie rekrutacji (selekcja aplikacji kandydatów, przeprowadzenie pierwszego etapu – telefonicznego, umówienie spotkania z Przełożonym)

  • prowadzenie dodatkowych projektów na zlecenie Przełożonego,

  • profesjonalna obsługa Klienta.

Nasze wymagania

  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,

  • doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich,

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point),

  • wykształcenie wyższe,

  • wysoka kultura osobista,

  • umiejętność podejmowania decyzji i przejmowania odpowiedzialności za prowadzenie powierzonych zadań i projektów,

  • umiejętność pracy pod presją czasu,

  • umiejętność kreatywnego myślenia matematycznego,

  • skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale,

  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów,

  • umiejętność zdobywania nowej wiedzy i chęć do poszerzania kompetencji zawodowych

  • zaangażowanie i samodzielność,

  • doświadczenie w pracy w działach sprzedaży lub marketingu będzie dodatkowym atutem,

  • dyspozycyjność poniedziałek – piątek, w godzinach 9-17.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w prężnie działającej firmie z kapitałem polskim,

  • bardzo dobre warunki pracy,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • miłą atmosferę pracy,

  • pakiet socjalny

  • karta MultiSport,

  • pakiet usług medycznych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

POLSKI HOLDING INWESTYCYJNY S.A.

Polski Holding Inwestycyjny SA od momentu rozpoczęcia działalności stale dywersyfikuje obszary swoich przedsięwzięć, wyszukując nowych rozwiązań biznesowych. Spółkę oraz podmioty powiązane tworzą uznani specjaliści z dużym doświadczeniem. Dzięki kompetencjom oraz zaangażowaniu rozwijamy się i stale umacniamy swoją pozycję na rynku, dążąc do sukcesu, którym jest wspólna satysfakcja naszych Klientów i Pracowników.

Przewiń do profilu firmy