Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystentka Oddziału

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 05.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kim jesteśmy?

    Jesteśmy częścią grupy Property Group Poland – lidera nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Polsce. Zaczęliśmy w Krakowie i sukcesywnie zdobywamy kolejne miasta: Wrocław, Gliwice, Warszawę – gdzie ponad 90 naszych agentów z powodzeniem oferuje zachodnie standardy polskim odbiorcom. A wkrótce będzie nas dwukrotnie więcej. Robimy to, by wprowadzić nową jakość i przywrócić prestiż zawodowi pośrednika w obrocie nieruchomościami.

    Jak pracujemy?

    Na 200% normy. Odciskamy na branży swoje piętno, realizując wizję i tworząc korzyści dla klientów.

    Zmieniamy polski rynek nieruchomości na lepsze!

    Oczekujemy od Ciebie:

    • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
    • bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i zaangażowania,
    • umiejętności zarządzania czasem oraz ukierunkowania na postawione zadania,
    • kreatywności,
    • umiejętności łatwego nawiązywania
      i utrzymywania pozytywnych relacji interpersonalnych,
    • nienagannej prezencji, wysokiej kultury osobistej i biznesowej,
     
    • swobodnego posługiwania się narzędziami internetowymi i różnego rodzaju aplikacjami,
    • bardzo dobrej znajomości środowiska Microsoft Office,
    • dokładności, sumienności i rzetelności,
    • bardzo dobrej prezencji,
    • statusu studenta lub gotowości do założenia własnej działalności gospodarczej.
     

    Wynagrodzenie  =

    Podstawa  +

    Premia

    Jeśli jesteś...

    komunikatywna
    kreatywna
    zdeterminowana
    przebojowa
     
    zorganizowana
    pełna energii
    oryginalna
    optymistką
     

    ...to własnie Ciebie szukamy!

    W Nowodworski Estates będziesz:

    • wspierać bieżącą działalność oddziału firmy,
    • obsługiwać recepcję biura, udzielać informacji telefonicznych i mailowych,
    • obsługiwać Klientów i Gości odwiedzających oddział,
    • obsługiwać i pozyskiwać Klientów przez telefon,
    • porządkować dokumentację, kontrolować obieg dokumentów,
    • organizować zakupy i zamówienia dla oddziału,
    • dbać o porządek i odpowiednią ekspozycję materiałów marketingowych
    • wprowadzać i aktualizować dane klientów,
    • kontrolować jakość ogłoszeń wynajmu i sprzedaży nieruchomości,
    • prowadzić korespondencję firmową,
    • dbać o pozytywne odczucia osób odwiedzających oddział.

    Oferujemy:

    program szkoleń
    możliwość awansu
    atrakcyjne wynagrodzenie
    komfortowe biuro w centrum miasta
     
    przyjazną atmosferę
    wszelkie potrzebne narzędzia
    dostęp do
    biblioteki firmowej
    prywatną
    opiekę medyczną
     
    wyjazdy
    integracyjne
    silną markę
    angażujące
    zadania
    otwartość na twoje pomysły
     

     

    Nasi klienci:
    Co o nas mówia nasi współpracownicy:

    "W swojej pracy poznaję fantastycznych, pełnych pasji ludzi."


    Paulina Brągiel

    "Świetny zespół profesjonalistów
    z odpowiednim nastawieniem do życia i rozwoju swojej kariery."

    Izabela Kołodziejczyk

     

    "Nie ma sytuacji bez wyjścia -
    nauczyłem się, że mogę polegać na całej drużynie."

    Damian Wojtas

     

    "Każdego dnia mam inny zawód - jestem sprzedawcą, psychologiem, prawnikiem i architektem."

    Radosław Góral