Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Kancelarii Notarialnej J. Lidner-Magdziak B. Rystwej-Markiewicz Notariusze SC z siedzibą w Warszawie przy ul. Józefa Korzeniowskiego 5/2 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystentka - Repertorzystka

KANCELARIA NOTARIALNA JUSTYNA LIDNER-MAGDZIAK BARBARA RYSTWEJ-MARKIEWICZ NOTARIUSZE s.c.O firmie

KANCELARIA NOTARIALNA JUSTYNA LIDNER-MAGDZIAK BARBARA RYSTWEJ-MARKIEWICZ NOTARIUSZE s.c.

Józefa Korzeniowskiego 5

Warszawa

KANCELARIA NOTARIALNA JUSTYNA LIDNER-MAGDZIAK BARBARA RYSTWEJ-MARKIEWICZ NOTARIUSZE s.c.

Asystentka - Repertorzystka

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • obsługa programu Kancelaria Notarialna, Elektronicznego Repertorium,
  • wysyłanie elektronicznych wniosków wieczystoksięgowych oraz plików do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, sporządzanie sprawozdań i statystyk, zbiorczych podsumowań należności, deklaracji,
  • wsparcie w przygotowywaniu/edycji dokumentów, przygotowywanie poświadczeń, odpisów, kopii,
  • obsługa sekretariatu kancelarii, nadawanie i odbiór listów oraz przesyłek,
  • kontakt z sądem wieczystoksięgowym, urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych,
  • wsparcie przełożonych w bieżącej pracy,
  • planowanie czasu pracy – aktywne prowadzenie kalendarza spotkań,
  • obsługa połączeń telefonicznych, udzielanie informacji klientom,
  • inne prace zlecone – ustalane w miarę potrzeb przez przełożonych

Wymagania:

  • konieczne doświadczenie na stanowisku asystentki/repertorzystki i umiejętność biegłej obsługi programu Kancelaria Notarialna,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • mile widziane wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi programów MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista,
  • punktualność i odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • podzielność uwagi, umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętność pracy pod kierownictwem dwóch przełożonych

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca na 7/8 etatu, w godzinach od 10:17 lub 11-18, niekiedy od 12-19,
  • dogodna lokalizacja,
  • miła atmosfera,
  • możliwość rozwoju


Asystentka - Repertorzystka

Zakres obowiązków:

  • obsługa programu Kancelaria Notarialna, Elektronicznego Repertorium,
  • wysyłanie elektronicznych wniosków wieczystoksięgowych oraz plików do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej, sporządzanie sprawozdań i statystyk, zbiorczych podsumowań należności, deklaracji,
  • wsparcie w przygotowywaniu/edycji dokumentów, przygotowywanie poświadczeń, odpisów, kopii,
  • obsługa sekretariatu kancelarii, nadawanie i odbiór listów oraz przesyłek,
  • kontakt z sądem wieczystoksięgowym, urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych,
  • wsparcie przełożonych w bieżącej pracy,
  • planowanie czasu pracy – aktywne prowadzenie kalendarza spotkań,
  • obsługa połączeń telefonicznych, udzielanie informacji klientom,
  • inne prace zlecone – ustalane w miarę potrzeb przez przełożonych

Wymagania:

  • konieczne doświadczenie na stanowisku asystentki/repertorzystki i umiejętność biegłej obsługi programu Kancelaria Notarialna,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • mile widziane wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi programów MS Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista,
  • punktualność i odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • podzielność uwagi, umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętność pracy pod kierownictwem dwóch przełożonych

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca na 7/8 etatu, w godzinach od 10:17 lub 11-18, niekiedy od 12-19,
  • dogodna lokalizacja,
  • miła atmosfera,
  • możliwość rozwoju

Ogłoszenie archiwalne