Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Alumbrados Viarios Sociedad Anonima Spółka akcyjna oddział w Polsce z siedzibą w Zielonkach  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
 

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystentka w biurze realizacji projektu

Alumbrados Viarios Sociedad Anonima Spółka Akcyjna Oddział w PolsceO firmie

  • Zielonki (pow. krakowski), małopolskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 22 cze 2020
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę
  • Asystent

Alumbrados Viarios Sociedad Anonima Spółka Akcyjna Oddział w Polsce

Oddział zagranicznego przedsiębiorstwa z siedzibą w Zielonkach (3 km od Krakowa) oferuje pracę na stanowisku:

Asystentka w biurze realizacji projektu

Miejsce pracy: Zielonki (pow. krakowski)

Zadania: 

  • Administracja dokumentacją projektu (bez części technicznej) oraz harmonogramem,
  • Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją projektów,
  • Redagowanie pism i wiadomości służbowych,
  • Analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem.

Czego oczekujemy od Ciebie: 

  • Znajomości języka hiszpańskiego lub angielskiego,
  • Znajomość pakietu Ms Office (w szczególności, MS Power Point, MS Excel),
  • Bardzo dobrej organizacji własnej pracy, komunikacji i wysokiej kultury osobistej. 

Co Ci zapewniamy:

  • Umowę o pracę,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Ambitne zadania, rozwój zawodowy,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w największym projekcie ITS w Polsce,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres [email protected]

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Oddział zagranicznego przedsiębiorstwa z siedzibą w Zielonkach (3 km od Krakowa) oferuje pracę na stanowisku:

Asystentka w biurze realizacji projektu

Zadania: 

  • Administracja dokumentacją projektu (bez części technicznej) oraz harmonogramem,
  • Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją projektów,
  • Redagowanie pism i wiadomości służbowych,
  • Analizowanie dokumentów oraz nadzór nad ich prawidłowym obiegiem.

Czego oczekujemy od Ciebie: 

  • Znajomości języka hiszpańskiego lub angielskiego,
  • Znajomość pakietu Ms Office (w szczególności, MS Power Point, MS Excel),
  • Bardzo dobrej organizacji własnej pracy, komunikacji i wysokiej kultury osobistej. 

Co Ci zapewniamy:

  • Umowę o pracę,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Ambitne zadania, rozwój zawodowy,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w największym projekcie ITS w Polsce,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres [email protected]

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne