Oferta pracy

Asystentka w Biurze Zarządu

GRUPA KAPITAŁOWA SPECJAŁO firmie

  • Rzeszów

    Rzeszów, podkarpackie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa Biura Zarządu oraz realizacja zadań administracyjno-organizacyjnych,

  • Rejestracja korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej (tradycyjnej, elektronicznej)

  • Zarządzanie obiegiem dokumentów, segregacja i archiwizacja dokumentów,

  • Prowadzenie kalendarza spotkań oraz obsługa gości

  • Realizacja audytów w sieciach: Sklepów Własnych oraz Franczyzowych na terenie Polski,

  • Dbanie o dobry wizerunek firmy,

  • Samodzielne prowadzenie zleconych projektów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe i doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu – warunek konieczny

  • Dyspozycyjność do wyjazdów na audyty na terenie kraju

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych

  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność, sumienność, dokładność i terminowość

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i inicjatywa

  • Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów

To oferujemy

  • Zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zawsze w terminie

  • Różnorodny pakiet benefitów pracowniczych np.: kartę multisport ubezpieczenie grupowe oraz opiekę medyczną

  • Atrakcyjny fundusz świadczeń pracowniczych

  • Realizację ambitnych i samodzielnych projektów

  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • spotkania integracyjne