Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Biura Projektów Gospodarki Wodnej i Ściekowej BIPROWOD-WARSZAWA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Władysława Broniewskiego 3 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystentka w dziale finansowym ze znajomością kadr i płac

BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNEJ I ŚCIEKOWEJ "BIPROWOD - WARSZAWA" sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 4 dni
    do: 28 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNEJ I ŚCIEKOWEJ "BIPROWOD - WARSZAWA" sp. z o.o.

BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNEJ I ŚCIEKOWEJ "BIPROWOD - WARSZAWA" sp. z o.o.

Biprowod-Warszawa to biuro projektów gospodarki wodnej i ściekowej, które kontynuuje tradycje sięgające lat 60. XX wieku. W codziennej pracy łączymy atuty doświadczonej grupy fachowców pracujących w biurze od 20 lat z nowoczesnymi rozwiązaniami dostarczanymi przez kolejne pokolenie specjalistów. Za nami setki zrealizowanych obiektów, które powstały na podstawie przygotowanej przez nas dokumentacji. To pozwoliło nam zbudować mocną pozycję na polskim rynku usług projektowo-konsultingowych w zakresie ochrony środowiska. Nasze oczyszczalnie ścieków i systemy wodociągowe funkcjonują w dziesiątkach polskich miast, miasteczek i wsi.

Pracowników naszej firmy obowiązuje swoboda działania i pełna odpowiedzialność za jej efekty. Drugą regułą jest uczciwość zawodowa. Nie mówimy Inwestorom, że ochrona środowiska jest prosta i tania. Mówimy, że jest konieczna, a przy naszym udziale efekty ekologiczne są gwarantowane.

Asystentka w dziale finansowym ze znajomością kadr i płac

Miejsce pracy: Warszawa

Do obowiązków asystenta/ki, będzie należało:

  • przygotowanie dokumentacji finansowo-księgowej (wystawianie i ewidencja faktur sprzedaży,  kontrola i ewidencja faktur zakupu pod względem merytorycznym i prawnym),
  • tworzenie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz z tytułu umów cywilno – prawnych (w tym kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP),
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,
  • obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi,
  • rozliczenia z US, ZUS i PFRON oraz PZU,
  • wystawianie Rp-7 i ZUS Z-3, wystawianie zaświadczeń, odpowiadanie na pisma urzędowe,
  • rozliczanie i ewidencja czasu pracy (w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników i innych absencji),
  • realizacja obowiązków związanych z ZFŚS zg. z obowiązującym prawem i regulaminem,
  • kompleksowa obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • prowadzenie rozliczeń z Urzędem Gminy (w tym zobowiązania podatkowe),
  • ewidencja przebiegu pojazdów,
  • współpraca z firmami ubezpieczeniowymi (w tym polisy, gwarancje ubezpieczeniowe),
  • współpraca z bankami (w tym zawieranie i rozliczanie umów kredytowych i gwarancji bankowych),
  • sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • sporządzanie biznesplanów i rozliczanie kontaktów (w tym unijnych) oraz rozliczań pracowni,
  • kontrola rozrachunków i windykacja należności (w tym kaucji gwarancyjnych oraz rozliczanie kar umownych),
  • obrót gotówkowy w firmie (pobieranie pieniędzy z banku, raporty kasowe, rozliczanie zaliczek, delegacji służbowych),
  • realizacja przelewów bankowych,
  • kontakt z kontrahentami (w tym sporządzanie umów) i urzędami,
  • sporządzanie na potrzeby Zarządu zestawień, raportów i analiz.

Od kandydata/ki oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego,
  • bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości, podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość programu Symfonia kadry-płace lub podobne, Płatnik, E-PFRON, PPK,
  • znajomość Kodeksu Pracy i Kodeksu Prawa Cywilnego, RODO,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • sumienności, zaangażowania i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • samodzielności w działaniu i bardzo dobrej organizacji pracy.

Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Dobra atmosfera pracy.


BIURO PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNEJ I ŚCIEKOWEJ "BIPROWOD - WARSZAWA" sp. z o.o.

Biprowod-Warszawa to biuro projektów gospodarki wodnej i ściekowej, które kontynuuje tradycje sięgające lat 60. XX wieku. W codziennej pracy łączymy atuty doświadczonej grupy fachowców pracujących w biurze od 20 lat z nowoczesnymi rozwiązaniami dostarczanymi przez kolejne pokolenie specjalistów. Za nami setki zrealizowanych obiektów, które powstały na podstawie przygotowanej przez nas dokumentacji. To pozwoliło nam zbudować mocną pozycję na polskim rynku usług projektowo-konsultingowych w zakresie ochrony środowiska. Nasze oczyszczalnie ścieków i systemy wodociągowe funkcjonują w dziesiątkach polskich miast, miasteczek i wsi.

Pracowników naszej firmy obowiązuje swoboda działania i pełna odpowiedzialność za jej efekty. Drugą regułą jest uczciwość zawodowa. Nie mówimy Inwestorom, że ochrona środowiska jest prosta i tania. Mówimy, że jest konieczna, a przy naszym udziale efekty ekologiczne są gwarantowane.

Asystentka w dziale finansowym ze znajomością kadr i płac

Do obowiązków asystenta/ki, będzie należało:

  • przygotowanie dokumentacji finansowo-księgowej (wystawianie i ewidencja faktur sprzedaży,  kontrola i ewidencja faktur zakupu pod względem merytorycznym i prawnym),
  • tworzenie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz z tytułu umów cywilno – prawnych (w tym kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP),
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,
  • obsługa potrąceń zgodnie z postanowieniami i wyrokami sądowymi,
  • rozliczenia z US, ZUS i PFRON oraz PZU,
  • wystawianie Rp-7 i ZUS Z-3, wystawianie zaświadczeń, odpowiadanie na pisma urzędowe,
  • rozliczanie i ewidencja czasu pracy (w zakresie urlopów i zwolnień lekarskich pracowników i innych absencji),
  • realizacja obowiązków związanych z ZFŚS zg. z obowiązującym prawem i regulaminem,
  • kompleksowa obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • prowadzenie rozliczeń z Urzędem Gminy (w tym zobowiązania podatkowe),
  • ewidencja przebiegu pojazdów,
  • współpraca z firmami ubezpieczeniowymi (w tym polisy, gwarancje ubezpieczeniowe),
  • współpraca z bankami (w tym zawieranie i rozliczanie umów kredytowych i gwarancji bankowych),
  • sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • sporządzanie biznesplanów i rozliczanie kontaktów (w tym unijnych) oraz rozliczań pracowni,
  • kontrola rozrachunków i windykacja należności (w tym kaucji gwarancyjnych oraz rozliczanie kar umownych),
  • obrót gotówkowy w firmie (pobieranie pieniędzy z banku, raporty kasowe, rozliczanie zaliczek, delegacji służbowych),
  • realizacja przelewów bankowych,
  • kontakt z kontrahentami (w tym sporządzanie umów) i urzędami,
  • sporządzanie na potrzeby Zarządu zestawień, raportów i analiz.

Od kandydata/ki oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego,
  • bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości, podatków i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość programu Symfonia kadry-płace lub podobne, Płatnik, E-PFRON, PPK,
  • znajomość Kodeksu Pracy i Kodeksu Prawa Cywilnego, RODO,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • sumienności, zaangażowania i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • samodzielności w działaniu i bardzo dobrej organizacji pracy.

Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego.
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Dobra atmosfera pracy.

Ogłoszenie archiwalne