Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystentka w dziale księgowości finansowej

  • Kraków, małopolskie
  • Asystent
  • 15.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy jedną z największych firm doradczych w Niemczech z główną siedzibą w Norymberdze. Posiadamy 108 biur w 50 krajach. Od 25 lat jesteśmy obecni także w Polsce, gdzie zajmujemy się doradztwem podatkowym, prawnym oraz personalnym; prowadzimy działalność audytorską i oferujemy outsourcing finansowo – księgowy.

    Można nas znaleźć w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gliwicach i Gdańsku.

    Jako firma doradcza uzyskujemy liczne wyróżnienia w konkursach branżowych. Zdobyliśmy m.in. pierwsze miejsce w rankingu firm audytorskich i księgowych „Book of List” (2016), tytuł „M&A Law Firm of the Year in Germany” (2014) oraz wyróżnienie „Prospołeczna firma audytorska” (2014) przyznane przez dziennik „Rzeczpospolita”.  Otrzymaliśmy również wyróżnienie za budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru przyznawanej przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych.

    Staramy się również, aby nasi pracownicy mogli pogodzić swoje życie rodzinne z życiem zawodowym.

    Asystentka w dziale księgowości finansowej

    Miejsce pracy: Kraków


    Zakres obowiązków

    • wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań
    • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie
      (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe)
    • sporządzanie wykazu otwartych pozycji dla odbiorców i dostawców
    • przygotowanie protokołów odbioru dokumentów
    • zbieranie informacji i danych niezbędnych do przygotowywania analiz
      i raportów dla członków zespołu
    • wykonywanie innych prac biurowych zleconych
      przez osobę odpowiedzialną za projekt
    • współpraca nad terminową realizacją zleceń
    • dbanie o wizerunek firmy

    Poszukiwane kompetencje

    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki:
      finanse i rachunkowość, ekonomia)
    • dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
      w mowie i piśmie
      (telefoniczne i e-mailowe kontakty z klientem zagranicznym)
    • 1-2 lata doświadczenia w księgowości lub biurze rachunkowym
    • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz pracy w zespole
    • samodzielność, inicjatywa, dokładność systematyczność
      w wykonywaniu swoich obowiązków

    Oferujemy

    • pracę w zgranym zespole
    • możliwość udziału w programie e-learningowym „Campus”
    • usystematyzowaną ścieżkę kariery zawodowej
    • dostosowany do stażu pracy szeroki pakiet świadczeń
      socjalnych obejmujący prywatną opiekę medyczną
    • program dodatkowych świadczeń pracowniczych
      z zakresu sportu i rekreacji
    • 2 dni w roku dodatkowo wolne od firmy
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie
    aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    W ofercie prosimy umieścić klauzulę w pełnym jej brzmieniu: Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.), wyrażam zgodę na wprowadzenie do bazy danych i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym formularzu przez Roedl Outsourcing sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa dla celów rekrutacji na potrzeby spółek z grupy Rödl & Partner w Polsce. Podane dane mogą być przekazane dla realizacji wskazanych celów innym podmiotom z grupy Rödl & Partner w Polsce (Roedl Audit sp. z o.o., Roedl, Majchrowicz-Bączyk Kancelaria Prawna sp.k., Roedl Consulting sp. z o.o., IT Roedl Consulting sp. z o.o. sp.k.) . Podanie przez użytkowników danych osobowych jest dobrowolne. Użytkownikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.