Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka Zarządu

ORIENS HR Sp. z o.o. Sp. K.

ORIENS HR Sp. z o.o. Sp. K.

Jaśkowa Dolina 15

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu oraz ich organizacja i realizacja,

  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji w organizacji,

  • Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych i przekazywanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z ustalonymi procedurami,

  • Przygotowanie zestawień sprawozdań, prezentacji na potrzeby Zarządu,

  • Codzienna współpraca z osobami z innych działów firmy,

  • Organizacja wizyt Klientów,

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie,

  • Umiejętność swobodnej komunikacji w mowie i piśmie w języku polskim

  • Znajomość języka angielskiego

  • Dyspozycyjność,

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • znajomość obsługi programów MS Office.

  • Komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy,

  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

  • Samodzielne stanowisko raportujące bezpośrednio do ścisłego kierownictwa firmy,

  • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych: opieka zdrowotna,

  • Przyjazną atmosferę pracy.

  • Benefity

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • Dofinansowanie do zakupów okularów