Oferta pracy

Asystentka Zarządu

Drager Polska Sp. z o.o.

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Opieka nad dokumentacją formalną Firmy, koordynowanie procesu obiegu dokumentów firmowych,

  • Prowadzenie kalendarza i organizowanie spotkań Zarządu,

  • Przygotowywanie zakwaterowania, transportu i wsparcie w innych kwestiach organizacyjnych zw. z podróżami służbowymi Przedstawicieli Zarządu,

  • Koordynowanie floty oraz kwestii organizacyjnych z nią związanych,

  • Organizacja spotkań firmowych,

  • Wsparcie członków Zarządu w pełnieniu codziennych obowiązków.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,

  • Minimum dwa lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • Znajomość pakietu MS Office,

  • Umiejętność pracy pod presją czasu,

  • Wysoki poziom kultury osobistej, otwartość na zmiany.

To oferujemy

Będąc międzynarodową korporacją branży medycznej i technologii ochrony życia i zdrowia, zatrudniającą ponad 13,000 pracowników w świecie, możemy zaoferować Ci atrakcyjne stanowisko pracy. Przykładamy uwagę do planowania indywidualnej ścieżki rozwoju dla Ciebie oraz dopasowanego pakietu benefitów. Dbamy o stałe tworzenie przyjaznej i zdrowej atmosfery pracy, która umożliwi Ci rozwój i da wiele satysfakcji z pełnionych obowiązków.

Tobie, jako kandydatowi możemy zaoferować atrakcyjne stanowisko pracy, na które składa się:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

• Praca w pełnym wymiarze,

• Atrakcyjne wynagrodzenie,

• Indywidualna ścieżka rozwoju,

• Pakiet benefitów,

• Profesjonalne narzędzia pracy,

• Spotkania, wyjazdy integracyjne.

Dbamy o stałe tworzenie przyjaznej i zdrowej atmosfery pracy, która umożliwi Ci rozwój i da wiele satysfakcji z pełnionych obowiązków.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • owoce