Oferta pracy

Asystentka Zarządu

ADLER INTERNATIONAL SP. Z O.O. SP. K. O firmie

  • Łańcut, podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło 15 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Spółka Adler International Sp. z o.o. Sp.k. działająca w branży obuwniczej, mająca siedzibę w Dąbrówkach k. Łańcuta poszukuje osoby na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska:

  • koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego Biura Zarządu,
  • wsparcie organizacyjne oraz administracyjne Zarządu w realizacji codziennych obowiązków,
  • opracowywanie dokumentów na potrzeby Zarządu: pism wewnętrznych i zewnętrznych, 
  • zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,
  • kontakt z urzędami, bankami (załatwianie bieżących spraw urzędowych),
  • organizowanie i rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych (rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, załatwianie wiz, wystawianie zaproszeń),
  • wsparcie w organizacji spotkań biznesowych i telekonferencji,
  • współpraca i kontakt ze spółkami powiązanymi,
  • koordynowanie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • prowadzenie samodzielnych projektów zleconych przez Zarząd,

Wymagania:                                                     

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • samodzielność, sumienność, inicjatywa i zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy, elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pracę pełną wyzwań,

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy