Oferta pracy

Asystentka Zarządu oraz Działu Sprzedaży

ARYZTA PolskaO firmie

  • Grodzisk Mazowiecki

    Grodzisk Mazowiecki, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie w zakresie prowadzonych działań handlowych i marketingowych

  • Tworzenie zestawień, pism, dokumentów, analiz dla potrzeb Zarządu oraz działu Sprzedaży

  • Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji oraz innych materiałów również w języku angielskim

  • Kompleksowe administrowanie korespondencją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz administrowanie kalendarzem Dyrektora Zarządzającego oraz Dyrektora Sprzedaży

  • Administrowanie rejestrem umów, archiwizacja dokumentów oraz umów zawieranych przez Spółkę

  • Obsługa logistyczna gości, konferencji, szkoleń oraz innych spotkań odbywających się w zakładzie jak i na zewnątrz

  • Organizowanie oraz koordynacja podróży służbowych pracowników jak i gości z zewnątrz

  • Zapewnienie szybkiego i sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podlegającymi działami

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Angielski poziom C1, język niemiecki – mile widziany

  • Doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji i danych analitycznych – bardzo dobra znajomość Power Point i Excel

  • Kreatywność, elastyczność w działaniu, komunikatywność oraz otwartość w relacjach z innymi

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres, multizadaniowość

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne