Oferta pracy
Prosimy o zamieszczenie na dokumentach klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (Administratorem danych zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) jest: DRABEST Sp. z o.o., Mników 281, 32-084 Morawica. Administratorem danych osobowych pracowników, współpracowników i kandydatów do pracy jest DRABEST Sp. z o.o. , Mników 281, 32-084 Morawica. Aplikując na powyższą ofertę pracy zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu rekrutacji i zatrudnienia, zgoda obejmuje dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie Pracy lub innych przepisach prawa, podanie pozostałych danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy. Zgadzam się również na przetwarzanie przez DRABEST Sp. z o.o., Mników 281, 32-084 Morawica moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez DRABEST Sp. z o.o. Osobie której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania i obowiązek zgłaszania administratorowi zmiany danych osobowych. Pełną informacje odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz na www.drabest.pl.
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystentka Zarządu - Recepcjonistka

DRABEST SP. Z o.o.

  • Mników (pow. krakowski)

    Mników (pow. krakowski), małopolskie
  • ważna jeszcze 13 dni
    do: 29 sty 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie pracy recepcji oraz biura Zarządu ( kalendarz spotkań, prowadzenie rejestrów, odbieranie telefonów, obsługa maili )

  • Nadzór nad obiegiem dokumentów ( umowy, faktury) oraz korespondencją

  • Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań z klientami i kontrahentami

  • Organizowanie, koordynowanie oraz rozliczanie podróży służbowych Zarządu

  • Wsparcie zespołu księgowego w rozliczeniach ( faktury, wyciągi, sprzedaż)

  • Wykonywanie zleconych zadań przez Zarząd spółki

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wygląd i estetykę recepcji.

Nasze wymagania

  • Zaangażowanie, sumienność oraz umiejętność organizowania pracy własnej

  • Wysokie zdolności komunikacyjne

  • Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z kontrahentami oraz pracownikami

  • Kultura osobista oraz kultura wypowiedzi

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Zdolności analityczne

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min rok.

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

  • System premiowy uzależniony od wyników pracy

  • Pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie

  • Program rekomendacji pracowników

  • Dodatkowa premia za staż pracy

  • Przyjazną atmosferę pracy z możliwością udziału w firmowych wydarzeniach

O nas

Drabest Sp. z o.o. jest producentem najwyższej jakości sprzętu do pracy na wysokości, w tym m.in. rusztowań i drabin. Spółka jest jedną z czołowych polskich firm w tej branży. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów i stale podnosimy kwalifikacje, aby dostarczać naszym klientom profesjonalne i w 100% zgodne z wymogami bezpieczeństwa wyroby. Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, APLIKUJ.

Dziękujemy wszystkim za złożone aplikacje oraz informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.