Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystentka zarządu - Sekretarka
Centrum Badań i Innowacji Pro-AkademiaO firmie
- Innowacyjna 9Konstantynów Łódzki, łódzkie
- Ogłoszenie wygasło 5 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia
Innowacyjna 9
Konstantynów Łódzki
Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia jest interdyscyplinarną jednostką naukową, prowadzącą prace badawcze i działalność dydaktyczną z zakresu nauk technicznych i społecznych od 1996 roku.
Centrum jest instytucją non-profit, która wszystkie wypracowane zyski reinwestuje w działalność naukową, rozpowszechnianie wyników badań i dydaktykę. W swojej dotychczasowej działalności Centrum zrealizowało liczne projekty badawcze i szkoleniowo-doradcze na zlecenie instytucji UE, podmiotów prywatnych, administracji centralnej i samorządowej. Centrum spełnia wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015. Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia jest jednostką naukową sparametryzowaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, wydawcą czasopisma naukowego Acta Innovations, a także operatorem Centrum Transferu Technologii.
W ocenie parametrycznej 2017 MNiSW, na 993 oceniane jednostki naukowe, Centrum zajęło II miejsce w Polsce w pod względem praktycznych efektów działalności naukowej oraz II miejsce w kryterium "Potencjał naukowy”, w przeliczeniu na 1 osobę zatrudnioną przy pracach B+R.
Jako pracodawca, CBI Pro-Akademia zostało wyróżnione przez Komisję Europejską przyznaniem logo HR Excellence in Research, które nadawane jest instytucjom naukowym, które oferują swoim pracownikom atrakcyjne warunki pracy, rozwoju kariery, mobilności.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach
- Prowadzenie sekretariatu: nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji, archiwizowanie dokumentacji, przygotowanie niezbędnej korespondencji, edycja raportów, zestawień, analiz ad-hoc
- Koordynacja i organizacja spotkań wewnętrznych (np. monthly meetings, seminaria, konferencje)
- Obsługa mediów społecznościowych
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami
- Koordynacja procesów zakupowych oraz wysyłkowych
- Obsługa kontraktów (kontrakty B2B, B2C, Instytucje Pośredniczące, urzędy)
Wymagania:
- Co najmniej 4 lat doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności lub w środowisku wykorzystującym metodologię zarządzania projektami
- Wykształcenie wyższe
- Znajomości języka angielskiego pozwalająca na prowadzenie sekretariatu
- Wysokie umiejętności stylistycznego pisania w języku polskim
- Doświadczenia w zakresie prowadzenia komunikacji wewnątrz firmy jak i z partnerami biznesowymi
- Aktywne nastawienie na współpracę z zespołem
- Znajomość mediów społecznościowych (FB, Twitter, Research Gate, LinkedIn)
- Biegła znajomość programów MS Office, PowerPoint
- Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji interpersonalnych
- Umiejętność efektywnego organizowania czasu pracy, ustalania priorytetów
- Wysokie poczucie estetyki oraz znajomość zasad savoir vivre
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Bezpośrednie relacje z zespołem oraz Zarządem, duża samodzielność prac – płaska struktura organizacyjna
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy, takich jak SharePoint czy Asana oraz platformy komunikacyjne
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym
- Udział w realizacji projektów naukowo-badawczych o randze europejskiej i światowej
- Estetyczne otoczenie i praca w warunkach dbałości o środowisko naturalne.
Ogłoszenie archiwalne