Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Salonu dobrej Podłogi Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wiertniczej 142 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystentka Zarządu

Salon Dobrej Podłogi Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Salon Dobrej Podłogi Sp. z o.o. Sp. k.

Importer wykładzin obiektowych o ugruntowanej pozycji na rynku
zatrudni osobę na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie Zarządu i pracowników biura w procesie tworzenia wizerunku firmy i bieżącej działalności.
  • Kompleksową obsługę biura (nadzór nad obiegiem korespondencji, dokumentów i informacji, przyjmowanie gości).
  • Zarządzanie powierzchnią biurową (współpraca z administracją obiektu, ubezpieczycielami i leasingodawcami).
  • Współpracę i budowanie trwałych relacji z dostawcami.
  • Realizowanie procesów zamówień, dostaw i sprzedaży.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Podstawy księgowości, obsługa programów księgowych (obecnie pracujemy na Comarch Optima)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera (pakiet MS Office)
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne
  • Komunikatywność i umiejętności analityczne
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku


Importer wykładzin obiektowych o ugruntowanej pozycji na rynku
zatrudni osobę na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie Zarządu i pracowników biura w procesie tworzenia wizerunku firmy i bieżącej działalności.
  • Kompleksową obsługę biura (nadzór nad obiegiem korespondencji, dokumentów i informacji, przyjmowanie gości).
  • Zarządzanie powierzchnią biurową (współpraca z administracją obiektu, ubezpieczycielami i leasingodawcami).
  • Współpracę i budowanie trwałych relacji z dostawcami.
  • Realizowanie procesów zamówień, dostaw i sprzedaży.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Podstawy księgowości, obsługa programów księgowych (obecnie pracujemy na Comarch Optima)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych i komputera (pakiet MS Office)
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne
  • Komunikatywność i umiejętności analityczne
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Ogłoszenie archiwalne