Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Lazar Vision Fund z siedzibą w Warszawie (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Asystentka Zarządu
LAZAR VISION FUND sp. z o.o.O firmie
- Prosta 20Warszawa, mazowieckie
- Ważna jeszcze 20 dnido: 10 lut 2021
- Rekrutacja zdalna
- Pełny etat
- Asystent
LAZAR VISION FUND sp. z o.o.
Prosta 20
Warszawa
LAZAR VISION FUND sp. z o.o. Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteś zainteresowany dołączyć do międzynarodwego zespołu ambitnych ludzi którzy zdobywają świat biznesu w obszarze new technology? Czytaj dalej!
KOGO SZUKAMY? (TO NIE JEST STANDARDOWY ZESTAW CECH!)
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
DLACZEGO PRACA Z NAMI JEST DOBRA DLA CIEBIE?
|
Jesteś zainteresowany dołączyć do międzynarodwego zespołu ambitnych ludzi którzy zdobywają świat biznesu w obszarze new technology?
Czytaj dalej!
KOGO SZUKAMY? (TO NIE JEST STANDARDOWY ZESTAW CECH!)
- Osoby odpowiedzialnej, posiadającej umiejętność pracy w trybie wielozadaniowości oraz z doświadczeniem zarządzaniu i finalizowaniu powierzonych projektów w określonym czasie
- Osoby samodzielnej, która potrafi stawiać sobie cele i terminowo i konsekwentnie je realizowć
- Wyszktałcenia prawniczego, administracyjnego lub kierunków związanych z zarządzaniem, ekonomią lub finansami
- Osoby elastycznej i szybko uczącej się, ambitnej, która chce osiągnąć sukces zawodowy
- Osoby, której znajomość języka angielskiego umożliwia swobodną komunikacją w biznesie
- Osoby odpowiedzialne i zaangażowanej
- Osoby z otwartym umysłem, która rozumie przekazywane jej zadania, portafi sama ustalać sobie cele i skutecznie je realizoawać
- Osoby umiejącej działać pod presją czasu i stresu
- Jeśli lubisz trzymać wszystko pod kontrolą (jesteś perfekcjonistą) CZEKAMY NA CIEBIE!
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Realizacja powierzonych zadań z zakresu administracji, prawa, handlu
- Prowadzenie kalendarza zadań zespołu, terminowa realizacja ustalonego planu
- Koordynacja oraz nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentacji administracyjno - prawno - finansowej
- Kontakt z klientami, partnerami oraz kontrahentami
- Praca na nowoczesnych programach komputerowych
- Nie mamy zaawansowanych programów i zadań, u nas liczy się szybkość podejmowania przez Ciebie decyzji, chęć do pracy i odpowiedzialne wykonanie zadań
DLACZEGO PRACA Z NAMI JEST DOBRA DLA CIEBIE?
- Zyskasz ogromne doświadczenie w międzynarodowym projekcie new technology
- Zdobędziesz ogromne doświadczenie w wielu obszarach biznesu
- Otrzymasz wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, doświadczenia i ustalonych zadań
- Będziesz mieć możliwość atrakcyjnego systemu motywacyjny
- Otrzymasz pakiet benefitów
- Otrzymasz sprzęt firmowy umożliwiajacy Ci
- Praca w międzynarodowym środowisku i ludźmi zarażającymi pozytywną energią.
Ogłoszenie archiwalne