Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Lazar Vision Fund z siedzibą w Warszawie (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystentka Zarządu

LAZAR VISION FUND sp. z o.o.O firmie

  • Prosta 20
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 10 lut 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Asystent

LAZAR VISION FUND sp. z o.o.

Prosta 20

Warszawa

LAZAR VISION FUND sp. z o.o.

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Jesteś zainteresowany dołączyć do międzynarodwego zespołu ambitnych ludzi którzy zdobywają świat biznesu w obszarze new technology?

Czytaj dalej!

 

KOGO SZUKAMY? (TO NIE JEST STANDARDOWY ZESTAW CECH!)

  • Osoby odpowiedzialnej, posiadającej umiejętność pracy w trybie wielozadaniowości oraz z doświadczeniem zarządzaniu i finalizowaniu powierzonych projektów w określonym czasie
  • Osoby samodzielnej, która potrafi stawiać sobie cele i terminowo i konsekwentnie je realizowć
  • Wyszktałcenia prawniczego, administracyjnego lub kierunków związanych z zarządzaniem, ekonomią lub finansami
  • Osoby elastycznej i szybko uczącej się, ambitnej, która chce osiągnąć sukces zawodowy
  • Osoby, której znajomość języka angielskiego umożliwia swobodną komunikacją w biznesie
  • Osoby odpowiedzialne i zaangażowanej
  • Osoby z otwartym umysłem, która rozumie przekazywane jej zadania, portafi sama ustalać sobie cele i skutecznie je realizoawać
  • Osoby umiejącej działać pod presją czasu i stresu
  • Jeśli lubisz trzymać wszystko pod kontrolą (jesteś perfekcjonistą) CZEKAMY NA CIEBIE!

 DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE: 

  • Realizacja powierzonych zadań z zakresu administracji, prawa, handlu
  • Prowadzenie kalendarza zadań zespołu, terminowa realizacja ustalonego planu
  • Koordynacja oraz nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentacji administracyjno - prawno - finansowej
  • Kontakt z klientami, partnerami oraz kontrahentami
  • Praca na nowoczesnych programach komputerowych
  • Nie mamy zaawansowanych programów i zadań, u nas liczy się szybkość podejmowania przez Ciebie decyzji, chęć do pracy i odpowiedzialne wykonanie zadań 

DLACZEGO PRACA Z NAMI JEST DOBRA DLA CIEBIE?

  • Zyskasz ogromne doświadczenie w międzynarodowym projekcie new technology
  • Zdobędziesz ogromne doświadczenie w wielu obszarach biznesu
  • Otrzymasz wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, doświadczenia i ustalonych zadań
  • Będziesz mieć możliwość atrakcyjnego systemu motywacyjny
  • Otrzymasz pakiet benefitów
  • Otrzymasz sprzęt firmowy umożliwiajacy Ci
  • Praca w międzynarodowym środowisku i ludźmi zarażającymi pozytywną energią.


Asystentka Zarządu

Jesteś zainteresowany dołączyć do międzynarodwego zespołu ambitnych ludzi którzy zdobywają świat biznesu w obszarze new technology?

Czytaj dalej!

 

KOGO SZUKAMY? (TO NIE JEST STANDARDOWY ZESTAW CECH!)

  • Osoby odpowiedzialnej, posiadającej umiejętność pracy w trybie wielozadaniowości oraz z doświadczeniem zarządzaniu i finalizowaniu powierzonych projektów w określonym czasie
  • Osoby samodzielnej, która potrafi stawiać sobie cele i terminowo i konsekwentnie je realizowć
  • Wyszktałcenia prawniczego, administracyjnego lub kierunków związanych z zarządzaniem, ekonomią lub finansami
  • Osoby elastycznej i szybko uczącej się, ambitnej, która chce osiągnąć sukces zawodowy
  • Osoby, której znajomość języka angielskiego umożliwia swobodną komunikacją w biznesie
  • Osoby odpowiedzialne i zaangażowanej
  • Osoby z otwartym umysłem, która rozumie przekazywane jej zadania, portafi sama ustalać sobie cele i skutecznie je realizoawać
  • Osoby umiejącej działać pod presją czasu i stresu
  • Jeśli lubisz trzymać wszystko pod kontrolą (jesteś perfekcjonistą) CZEKAMY NA CIEBIE!

 DO TWOICH OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE: 

  • Realizacja powierzonych zadań z zakresu administracji, prawa, handlu
  • Prowadzenie kalendarza zadań zespołu, terminowa realizacja ustalonego planu
  • Koordynacja oraz nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentacji administracyjno - prawno - finansowej
  • Kontakt z klientami, partnerami oraz kontrahentami
  • Praca na nowoczesnych programach komputerowych
  • Nie mamy zaawansowanych programów i zadań, u nas liczy się szybkość podejmowania przez Ciebie decyzji, chęć do pracy i odpowiedzialne wykonanie zadań 

DLACZEGO PRACA Z NAMI JEST DOBRA DLA CIEBIE?

  • Zyskasz ogromne doświadczenie w międzynarodowym projekcie new technology
  • Zdobędziesz ogromne doświadczenie w wielu obszarach biznesu
  • Otrzymasz wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, doświadczenia i ustalonych zadań
  • Będziesz mieć możliwość atrakcyjnego systemu motywacyjny
  • Otrzymasz pakiet benefitów
  • Otrzymasz sprzęt firmowy umożliwiajacy Ci
  • Praca w międzynarodowym środowisku i ludźmi zarażającymi pozytywną energią.

Ogłoszenie archiwalne