Oferta pracy

Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy redNET PROPERTY GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marcina Flisa 4 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.

Asystentka Zarządu

REDNET DOM sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 12 maj 2021
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Asystent

REDNET DOM sp. z o.o.

Firma redNet Dom wchodzi w skład redNet Property Group która zadebiutowała w kwietniu 2001 roku. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wykończenia i doposażenia wnętrz. Zakres naszych usług obejmuje obszar całej Polski.

Obecnie firma poszukuje kandydata na stanowisko :

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań przełożonych
  • Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Zarządu
  • Zarządzanie dokumentacją w zakresie wskazanym przez przełożonych
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Składanie zamówień zakupowych
  • Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie, planowanie podróży służbowych
  • Tworzenie zestawień, raportów, analiz, prezentacji,
  • Pomoc administracyjna w pracy działu sprzedażowego,
  • Nadzór nad system CRM w zakresie uzupełnienia danych,
  • Archiwizacja dokumentacji,
  • Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura;

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Studenci IV, V roku - mile widziani
  • Doświadczenie na stanowisku asystentka/ki Zarządu – mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielnego działania
  • Dokładność, rzetelność i zaangażowanie
  • Dyskrecja, bardzo wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Doskonałą atmosferę pracy

 


Firma redNet Dom wchodzi w skład redNet Property Group która zadebiutowała w kwietniu 2001 roku. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wykończenia i doposażenia wnętrz. Zakres naszych usług obejmuje obszar całej Polski.

Obecnie firma poszukuje kandydata na stanowisko :

Asystentka Zarządu

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań przełożonych
  • Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Zarządu
  • Zarządzanie dokumentacją w zakresie wskazanym przez przełożonych
  • Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących
  • Składanie zamówień zakupowych
  • Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie, planowanie podróży służbowych
  • Tworzenie zestawień, raportów, analiz, prezentacji,
  • Pomoc administracyjna w pracy działu sprzedażowego,
  • Nadzór nad system CRM w zakresie uzupełnienia danych,
  • Archiwizacja dokumentacji,
  • Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura;

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Studenci IV, V roku - mile widziani
  • Doświadczenie na stanowisku asystentka/ki Zarządu – mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielnego działania
  • Dokładność, rzetelność i zaangażowanie
  • Dyskrecja, bardzo wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Doskonałą atmosferę pracy

 

Ogłoszenie archiwalne