Oferta pracy

Audytor Wewnętrzny

UNIBEP S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Udział w przygotowywaniu rocznych planów zadań zapewniających prawidłowe funkcjonowanie systemów kontroli wewnętrznej (audytów wewnętrznych, kontroli wewnętrznych i auditów ISO),

  • Realizacja planowych zadań zgodnie z zatwierdzonym planem oraz doraźnych: audytów wewnętrznych, kontroli wewnętrznych i auditów ISO zgodnie z obowiązującymi procedurami,

  • Opracowanie i udokumentowanie planu zadania w sposób pozwalający na osiągnięcie celów zadania,

  • Zgłaszanie przełożonemu wszelkich szans i zagrożeń związanych z realizacją zadania,

  • Zbieranie w sposób przejrzysty informacji, które dotyczą zadania, są wystarczające, wiarygodne i przydatne do osiągnięcia jego celów,

  • Formułowanie ustaleń, wniosków i zaleceń/rekomendacji w oparciu o zgromadzone i udokumentowane w trakcie zadania dowody, analizy, obserwacje itp.,

  • Sporządzanie raportów z przeprowadzonych zadań w sposób dokładny, obiektywny, jasny, zwięzły, konstruktywny, kompletny,

  • Nadzorowanie sposobu wdrażania zaleceń/rekomendacji wynikających z przeprowadzonych zadań,

  • Świadczenie doraźnych usług doradczych zorientowanych na lepsze zarządzanie ryzykiem oraz usprawnienie prowadzonej lub planowanej działalności operacyjnej,

  • Opiniowanie procedur wprowadzanych do stosowania przez komórki organizacyjne i koordynacja procesu opiniowania przez inne komórki,

  • Realizacja innych zadań związanych m.in. z systemami zgodności, zarządzania ryzykiem, zleconymi przez przełożonego wynikającymi z funkcji pełnionych przez Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej,

  • Przestrzeganie Kodeksu Etyki opracowanego przez Instytut Audytorów Wewnętrznych.

Nasze wymagania

  • Posiadasz wykształcenie wyższe zdobyte na kierunkach: zarządzanie, budownictwo, finanse, ekonomia, prawo,

  • Dodatkowym atutem będą studia podyplomowe i/lub kursy związane z audytem, kontrolą, auditem ISO, zarządzaniem ryzykiem, compliance,

  • Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, a jeśli posiadasz je w branży budowalnej lub dużej organizacji to będzie to duży plus,

  • Płynnie poruszasz się w programach Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Project),

  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie zaawansowanym,

  • Znajomość języka rosyjskiego na poziomie podstawowym będzie mile widziana,

  • Potrafisz planować i organizować swoją pracę, jesteś dociekliwy i dokładny oraz potrafisz działać samodzielnie,

  • Posiadasz prawo jazdy kat B.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Udział w ciekawych projektach kreujących wizerunek Grupy Unibep

  • Pracujemy w godzinach 7.00-15.00 lub 8.00-16.00

  • Dostarczamy niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon służbowy

  • Pracujemy na narzędziach Microsoft

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • kawa / herbata

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

UNIBEP S.A.

GRUPA UNIBEP to polska firma giełdowa, specjalizująca się w budownictwie mieszkaniowym oraz komercyjnym (obiekty hotelowe, biurowe i handlowo-usługowe). Do prowadzenia działalności deweloperskiej w powyższym obszarze została powołana Unidevelopment S.A. Nasze oddziały realizują również działalność budowlaną w sektorze drogowo-mostowym (Oddział Infrastruktury Unibep S.A. oraz Budrex Sp. z o.o.) oraz produkcyjną skierowaną głównie na rynek skandynawski (Unihouse, Oddział Unibep S.A.).

Przewiń do profilu firmy