Ta oferta pracy jest nieaktualna od 137 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

B2B Digital Marketing Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 11.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Digital University to organizacja edukacyjna, której celem jest kształcenie w obszarze nowych technologii i transformacji cyfrowej. Współpracujemy z najwybitniejszymi ekspertami i praktykami z całego świata, a dzięki partnerstwu z Singularity University mamy dostęp do najnowszej wiedzy, trendów i innowacji. Nasze projekty to m.in. konferencja Masters&Robots, konkurs Global Impact Challenge, DigiKids, Akademia Biznesu i Przedsiębiorczości czy programy Executive Education dla firm. Do naszego intensywnie rozwijającego się zespołu poszukujemy osoby, która obejmie rolę:

    B2B Digital Marketing Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Pracując z nami zyskujesz:

    • pracę przy ciekawych, rozwojowych projektach, które wymagają wykorzystania wielu kompetencji i umiejętności,
    • dostęp do ogromnych zasobów wiedzy na temat nowych technologii i ich wpływu na nasze życie oraz biznes,
    • możliwość kontaktu z uznanymi ekspertami i naukowcami z całego świata,
    • samodzielną i odpowiedzialną rolę w organizacji, gdzie możesz mieć realny wpływ na jej rozwój,
    • grono zaangażowanych entuzjastów i doświadczonych ekspertów jako współpracowników,
    • klimatyczne biuro w samym centrum Warszawy, blisko skrzyżowania dwóch linii Metra,
    • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,
    • udział w szkoleniach i konferencjach (czasem jako uczestnik, a czasem jako organizator),
    • elastyczne godziny pracy (liczy się efekt i osiąganie wyznaczonych celów), z możliwością pracy zdalnej 4 dni w miesiącu.

    Twoje zadania w roli B2B Digital Marketing Manager:

    • opracowywanie oraz realizacja i egzekucja strategii marketingowej dla wszystkich projektów i produktów Digital University z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
    • budowanie wizerunku marki Digital University na rynku Polskim oraz w wybranych krajach europejskich,
    • tworzenie treści w języku angielskim i polskim: artykuły, posty do publikacji w mediach społecznościowych, prezentacje, opisy produktów, strona internetowa (content marketing),
    • projektowanie oraz realizowanie działań nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów (lead generation),
    • bieżące wsparcie zespołu sprzedaży w graficznym i merytorycznym przygotowywaniu ofert oraz materiałów promocyjnych (B2B marketing),
    • zarządzanie bazą mailingową, dbanie o zgodność z wymogami RODO oraz cykliczne przygotowywanie mailingów,
    • monitorowanie działań konkurencji,
    • działania PR: kontakt z dziennikarzami, pisanie informacji prasowych.

    Aby dobrze realizować powierzone zadania potrzebne Ci będą:

    • lekkie pióro oraz bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, pozwalająca na swobodną i bezbłędną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny),
    • praktyczna znajomość narzędzi marketingowych,
    • doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu kampanii marketingowych B2B,
    • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz sieci Google,
    • co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najchętniej w niedużej organizacji, gdzie ma się styczność z różnorodnymi zadaniami,
    • samodzielność i duża orientacja na osiąganie wyznaczonych celów,
    • komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i szybkiego reagowania na zmieniające się uwarunkowania,
    • terminowość i konsekwencja w działaniu,
    • wielozadaniowość połączona ze skrupulatnością i uważnością na detale.

     

    Jeśli podoba Ci się to, czym się zajmujemy i czujesz, że możesz wnieść realną wartość do naszego niewielkiego zespołu. A czytając zadania oraz oczekiwania wobec doświadczenia osoby, którą chcemy zatrudnić, masz przekonanie, że ta praca jest dokładnie dla Ciebie – wyślij swoją aplikację. Weź również pod uwagę, że preferujemy współpracę B2B
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    bottom