Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

B2B Marketing Specialist

SellerSwitch sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie działań skutkujących pozyskiwaniem leadów.

  • Prowadzenie działań contentowych (tworzenie i publikacja wpisów na blogu firmowym oraz postów na Linkedin).

  • Prowadzenie kampanii PPC w Google Ads.

  • Przygotowywanie materiałów i udział w targach.

  • Kontakt z mediami w celu publikacji artkułów eksperckich z zakresu sprzedaży na Amazon oraz innych marketplace’ach.

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.

  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu działań promocyjnych B2B.

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego, francuskiego, włoskiego lub hiszpańskiego.

  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i terminowość.

  • Dokładność i dbałość o szczegóły.

To oferujemy

  • Przede wszystkim zdobycie unikalnej na polskim rynku wiedzy dotyczącej sprzedaży poprzez największą platformę e-commerce na świecie.

  • Wynagrodzenie zgodne z kompetencjami.

  • Kartę sportową i opiekę medyczną.

  • Okazjonalną możliwość pracy zdalnej.

  • Biuro z widokiem na Muranów oraz świetny zespół.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • brak dress code’u

SellerSwitch sp. z o.o.

SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży na Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański.

Do naszego zespołu szukamy proaktywnej, ambitnej i nastawionej na wynik osoby. Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie generowanie leadów dla działu sprzedaży zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Jeśli lubisz sam/a wybierać metody dojścia do celu, cenisz sobie niezależność i partnerskie podejście zapraszamy do SellerSwitch.

Przewiń do profilu firmy

Jeśli czujesz, że SellerSwitch to miejsce dla Ciebie aplikuj wysyłając CV poprzez przycisk Aplikuj.

Oczywiście pamiętaj o klauzuli o ochronie danych osobowych w CV bez tego nie będziemy mogli się do Ciebie odezwać.