Oferta pracy

Back Office - HR Administrator

Grafton RecruitmentO firmie

3 0004 000 brutto / mies.
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Back office - HR AdministratorNumer ref.: 5-14-61218
W związku z rozbudową i rozwojem naszego oddziału we Wrocławiu, poszukujemy osoby, która wesprze nas w codziennych działaniach, chcąc jednocześnie uczyć się i poszerzać wiedzę w zakresie profesjonalnych rekrutacji dla biznesu.
Szukamy Kandydatki/Kandydata o wysoko rozwiniętych zdolnościach organizacyjnych i komunikacyjnych, które będą chciały spróbować swoich sił, docelowo na samodzielnym stanowisku: Administrator HR
Wymiar: min. 30 godz. tyg,
Elastyczne godziny pracy
System hybrydowy
Obowiązki:
  • asystowanie w rekrutacjach prowadzonych przez oddział: przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, sourcing i screening Kandydatów, umawianie spotkań rekrutacyjnych z Konsultantami, wyszukiwanie danych, przygotowywanie potrzebnych informacji dla Konsultantów ds. rekrutacji,
  • prace biurowe: nadzór nad porządkiem dokumentów w oddziale, prowadzenie poczty, zamawianie materiałów biurowych, aktywna współpraca z działem marketingu i innymi działami wsparcia w centrali firmy,
  • obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne; umowy o pracę tymczasową, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych itp.) Obsługa systemów kadrowo-placowych,
  • aktywna współpraca z managerem w codziennych pracach związanych z funkcjonowaniem oddziału.
Wymagania
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację wewnętrzną w firmie (irlandzki rodowód firmy), prowadzenie drobnej korespondencji oraz rozmów telefonicznych,
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenta/ki, w obsłudze klienta,
  • gotowość i odpowiednia motywacja do rozwoju w firmie rekrutacyjnej oraz zainteresowanie rozwojem w firmie rekrutacyjnej,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (z możliwością pracy min 30 godzin tygodniowo),
  • umiejętność zarządzania sobą w czasie, wielozadaniowość
  • nastawienie na realizację celu i wyszukiwanie rozwiązań,
  • dobra znajomość pakietu MS Office.
Korzyści
  • pracę wśród młodych, otwartych osób, które równie chętnie się spędzają czas razem w godzinach popołudniowych
  • ubezpieczenie medyczne, pakiet Mulikafeteryjny, platforma do nauki języków obcych
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę w systemie hybrydowym
  • wynagrodzenie: podstawa+ premia
  • ciekawe wyzwania, możliwość realizacji własnych pomysłów, jasna ścieżka kariery zawodowej [email protected].
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne