Oferta pracy

Back Office Specialist with English

SGSO firmie

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS

  • weryfikacja dokumentacji poaudytowej

  • fakturowanie oraz wystawianie certyfikatów

  • uzupełnianie baz danych

  • prowadzenie korespondencji w języku angielskim

Nasze wymagania

  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)

  • wykształcenie co najmniej średnie

  • bardzo dobra obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office

  • samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

Mile widziane

  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

SGS

Firma SGS jest światowym liderem w dziedzinie kontroli, weryfikacji, testowania i certyfikacji. Jesteśmy uznawani za światowy wzorzec w dziedzinie jakości i rzetelności. Prowadzimy sieć ponad 2600 oddziałów i laboratoriów na całym świecie, które zatrudniają ponad 89 tysięcy pracowników.

Przewiń do profilu firmy