Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do TELUS International (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez TELUS International danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected] Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat.
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Back Office z językiem niemieckim dla Vattenfall

TELUS International

  • ważna jeszcze 15 dni
    do: 23 gru 2021
  • umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

TELUS International

aleja Grunwaldzka 472b

Oliwa

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Jako część naszego zespołu będziesz opracowywać pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall w języku niemieckim. Będziesz zarządzać zmianami w systemie, takich jak aktualizacja danych personalnych, zmiana planu ratalnego etc.

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość języka niemieckiego (poziom B2)

  • Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane

  • Dbałość o szczegóły i skrupulatność

  • Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane

  • Bardzo dobre umiejętności komputerowe, znajomość typowych aplikacji

  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Praca w oparciu o umowę zlecenie od 03.01.2022 do 31.03.2022

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie

  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie

  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

  • Praca zdalna

  • Wynagrodzenie godzinowe oraz bonusy uznaniowe

  • Benefity

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Krótka rozmowa telefoniczna

2

Rozmowa rekrutacyjna online

TELUS International

Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Przewiń do profilu firmy