Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Back Office z językiem niemieckim dla Vattenfall

TELUS International

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu, dodatkowa / tymczasowa
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Szukamy wielu kandydatów
  • rekrutacja zdalna

TELUS International

aleja Grunwaldzka 472b

Oliwa

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Jako część naszego zespołu będziesz opracowywać pisemne zapytania od obecnych klientów dostawcy energii Vattenfall w języku niemieckim. Będziesz zarządzać zmianami w systemie, takich jak aktualizacja danych personalnych, zmiana planu ratalnego etc.

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość języka niemieckiego (poziom B2)

  • Podstawowe znajomości branży energetycznej mile widziane

  • Dbałość o szczegóły i skrupulatność

  • Doświadczenie w obsłudze klienta w contact center mile widziane

  • Bardzo dobre umiejętności komputerowe, znajomość typowych aplikacji

  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

To oferujemy

  • Praca w oparciu o umowę zlecenie od 03.01.2022 do 31.03.2022

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie

  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie

  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

  • Praca zdalna

  • Wynagrodzenie godzinowe oraz bonusy uznaniowe

  • Benefity

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Krótka rozmowa telefoniczna

2

Rozmowa rekrutacyjna online

TELUS International

Doskonała obsługa klienta to nasza pasja - w 2020 roku Competence Call Center połączyło się z TELUS International i jest teraz jego częścią. Od tego czasu 50 000 członków zespołu zapewnia najlepszą obsługę klienta w ponad 50 językach dla międzynarodowych i dobrze znanych partnerów.

Przewiń do profilu firmy