Bankier Klienta Biznesowego

Street Banking Group Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Nowy Sącz, małopolskie

  • Ważna 3 godziny
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Street Banking Group Polska Sp. z o.o.

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych  instytucji finansowych na rynku. Tworzony jest przez ludzi z pasją i innowacyjnym podejściem do biznesu, co pozwala na dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta. Do Placówki Partnerskiej w Nowym Sączu poszukujemy osób na:

Bankier Klienta Biznesowego

Miejsce pracy: Nowy Sącz

 ZADANIA

  • obsługa, sprzedaż i pozyskiwanie klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw,
  • obsługa gotówkowa Klientów oddziału,
  • doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych,
  • bieżąca obsługa Klientów w oddziale zgodnie ze standardami Banku,
  • budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

 WYMAGANIA

  • doświadczenie w obsłudze Klienta (doświadczenie w branży bankowej będzie dodatkowym atutem),
  • ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • troska o wyniki biznesowe Banku oraz osobista odpowiedzialność za ich realizację,
  • wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • wysoka motywacja do pracy.

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
  • pakiet szkoleń,
  • kartę Mulisport,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.


Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych  instytucji finansowych na rynku. Tworzony jest przez ludzi z pasją i innowacyjnym podejściem do biznesu, co pozwala na dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta. Do Placówki Partnerskiej w Nowym Sączu poszukujemy osób na:

Bankier Klienta Biznesowego

 ZADANIA

  • obsługa, sprzedaż i pozyskiwanie klientów z segmentu mikroprzedsiębiorstw,
  • obsługa gotówkowa Klientów oddziału,
  • doradztwo w zakresie produktów kredytowych i inwestycyjnych,
  • bieżąca obsługa Klientów w oddziale zgodnie ze standardami Banku,
  • budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klienta,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.

 WYMAGANIA

  • doświadczenie w obsłudze Klienta (doświadczenie w branży bankowej będzie dodatkowym atutem),
  • ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
  • umiejętność szybkiego uczenia się,
  • troska o wyniki biznesowe Banku oraz osobista odpowiedzialność za ich realizację,
  • wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • wysoka motywacja do pracy.

OFERUJEMY

  • zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej instytucji finansowej,
  • unikalne, przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną,
  • pakiet szkoleń,
  • kartę Mulisport,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

Ogłoszenie archiwalne