Oferta pracy

Board Office Assistant

SELENA FM S.A.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
Board Office Assistant

Zakres odpowiedzialności:

  • kompleksowe prowadzenie sekretariatu / recepcji firmy,
  • wsparcie administracyjno-organizacyjne biura zarządu i managerów,
  • obsługa obiegu dokumentów, korespondencji przychodzącej / wychodzącej, etc.,
  • odbieranie i łączenie telefonów,
  • bieżąca współpraca z poszczególnym działami,
  • kontakty z dostawcami / usługodawcami zewnętrznymi (zaopatrzenie w materiały, art. spożywcze etc.),
  • obsługa przesyłek kurierskich,
  • dbałość o porządek w biurze i wizerunek firmy,
  • organizacja i obsługa spotkań biznesowych,
  • udział w organizacji konferencji i eventów firmowych.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • kilkuletniego doświadczenia w pracy w sekretariacie/recepcji w złożonej organizacji,
  • doświadczenia w pracy w członkami zarządu i managerami wysokiej rangi,
  • bardzo dobrej znajomość języka angielskiego,
  • prawa jazdy kategorii B,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (word, excel, power point),
  • wysokiej kultury osobistej,
  • komunikatywności,
  • zdolności organizacyjnych,
  • samodzielności w realizacji powierzonych zadań,
  • dyskrecji w odniesieniu do danych poufnych,
  • dokładności,
  • energii i kreatywności,
  • poczucia estetyki.

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Grupy Selena.
  • kartę Medicover dla pracownika, a także możliwość dołączenia rodziny na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do karty Multisport
  • dofinansowanie do kursów językowych (angielski, hiszpański, rosyjski)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy