Branch Manager

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 23.01.2019
  • Ważna jeszcze 2 dni (do 22.02.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Branch Manager
    Miejsce pracy: Kraków
    Jesteśmy firmą rekrutacyjną założoną w Irlandii w 1982 r. W Polsce działamy od 22 lat i posiadamy obecnie 8 oddziałów specjalizujących się w rekrutacjach stałych na stanowiska specjalistyczne i menadżerskie średniego i wyższego szczebla. Nasze wyniki stale rosną, a solidna marka przyciąga nowych Klientów, dla których jesteśmy ekspertami w naszej branży.
    Portfolio naszych usług ostatnio powiększyło się w związku z dołączeniem do GiGroup – międzynarodowej grupy rekrutacyjnej obecnej w 57 krajach na świecie, oferującej pełen zakres usług dla organizacji z każdego sektora rynku. Teraz w jednym miejscu nasi Klienci mogą liczyć na wsparcie oraz ekspertyzę w każdym obszarze, który chcą rozwinąć – szkolenia, outsourcing kadr i płac, IT contracting, executive search, permanent placement, temporary staffing white&blue collar, outplacement, FDI, raporty płacowe.
    Poszukujemy doświadczonego managera, który poprowadzi jeden z naszych oddziałów.
     

    Zadania na tym stanowisku obejmują m.in:

    • prowadzenie oddziału z pełną odpowiedzialnością za P&L oddziału i realizację budżetu,
    • kierowanie kilkuosobowym zespołem,
    • realizowanie własnej strategii rozwoju biznesu i zawieranie współpracy z nowymi Klientami,
    • budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy i partnerami biznesowymi na lokalnym rynku,
    • współpracę z inwestorami zagranicznymi, przygotowywanie analiz rynkowych.

     Wymagania:

    • doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu kilkuosobowym zespołem rekrutacyjnym (preferowany sektor: SSC/Corporate),
    • posługiwanie się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową,
    • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i realizacji strategii sprzedażowej usług HR ze szczególnym uwzględnieniem kompleksowego prowadzenia projektów rekrutacyjnych,
    • umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji z wymagającymi Klientami,
    • samodzielność i inicjatywa w działaniu,
    • wysoka kultura osobista, doskonałe umiejętności interpersonalne.

    Oferujemy:

    • pakiet socjalny: multikafeteria lub karta multisport, prywatna opieka medyczna premium,
    • komfortowe warunki pracy w biurze w samym centrum Krakowa,
    • możliwość pracy dla prestiżowych marek, które zaufały jakości wykonywanych przez nas usług,
    • atrakcyjne wynagrodzenie bonusowe, wyróżniające nas na rynku,
    • środowisko pracy zapewniające przestrzeń do realizacji własnych pomysłów, wzajemny szacunek oraz partnerskie relacje,
    • wsparcie doświadczonej kadry managerskiej.



    Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych". Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment.

    Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

    Grafton Recruitment Polska sp. z o.o. jest wpisany do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 812.