Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Branch Manager

Trenkwalder

  • Poznań, wielkopolskie

  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
  • rekrutacja zdalna

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Branch Manager

Zakres obowiązków:

  • ścisła współpraca z Dyrektorem Regionu w zakresie rozwoju współpracy z obecnymi klientami firmy poprzez budowanie dobrych relacji i utrzymywanie stałego kontaktu w celu pozyskania nowych zleceń,
  • zarządzanie pracą podległego biura poprzez przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom w zakresie realizacji zleceń od klientów,
  • wyznaczanie podległym pracownikom celów jakościowych i ilościowych, motywowanie do osiągania celów oraz egzekwowanie ich realizacji,
  • udzielanie merytorycznego wsparcia zespołowi w zakresie prawa pracy oraz obsługi klienta i pracownika tymczasowego,
  • zarządzanie administracyjne podległym biurem, współtworzenie budżetu biura w porozumieniu z Dyrektorem Regionu, analiza wydatków i kontrola kosztów biura.

Wymagania:

  • doświadczenie w agencji pracy tymczasowej lub w innej firmie z branży doradztwa personalnego;
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • doświadczenie w obsłudze kadrowej i naliczania płac– mile widziane
  • znajomość narzędzi rekrutacyjnych wykorzystywanych w rekrutacji na stanowiska średniego i niższego szczebla;
  • silna orientacja na wyniki i umiejętność ustalania priorytetów;
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego – mile widziane.

Oferujemy:

  • możliwość poszerzania swoich kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • umowę o pracę lub B2B,
  • wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy (podstawa + premia),
  • prywatna opieka medyczna,
  • pakiet sportowy,
  • pakiet szkoleń wewnętrznych,
  • pracę w międzynarodowej organizacji, będącej jedną z największych firm z branży HR w Polsce,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy – iPhone, laptop, samochód służbowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.  

Ogłoszenie archiwalne