Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Branch Manager
Trenkwalder
Poznań, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło 2 lata temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Menedżer
- rekrutacja zdalna
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Branch Manager
Zakres obowiązków:
- ścisła współpraca z Dyrektorem Regionu w zakresie rozwoju współpracy z obecnymi klientami firmy poprzez budowanie dobrych relacji i utrzymywanie stałego kontaktu w celu pozyskania nowych zleceń,
- zarządzanie pracą podległego biura poprzez przydzielanie zadań poszczególnym pracownikom w zakresie realizacji zleceń od klientów,
- wyznaczanie podległym pracownikom celów jakościowych i ilościowych, motywowanie do osiągania celów oraz egzekwowanie ich realizacji,
- udzielanie merytorycznego wsparcia zespołowi w zakresie prawa pracy oraz obsługi klienta i pracownika tymczasowego,
- zarządzanie administracyjne podległym biurem, współtworzenie budżetu biura w porozumieniu z Dyrektorem Regionu, analiza wydatków i kontrola kosztów biura.
Wymagania:
- doświadczenie w agencji pracy tymczasowej lub w innej firmie z branży doradztwa personalnego;
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- doświadczenie w obsłudze kadrowej i naliczania płac– mile widziane
- znajomość narzędzi rekrutacyjnych wykorzystywanych w rekrutacji na stanowiska średniego i niższego szczebla;
- silna orientacja na wyniki i umiejętność ustalania priorytetów;
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta biznesowego – mile widziane.
Oferujemy:
- możliwość poszerzania swoich kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- umowę o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy (podstawa + premia),
- prywatna opieka medyczna,
- pakiet sportowy,
- pakiet szkoleń wewnętrznych,
- pracę w międzynarodowej organizacji, będącej jedną z największych firm z branży HR w Polsce,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy – iPhone, laptop, samochód służbowy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Ogłoszenie archiwalne