reklama

Praca brand manager, Warszawa

Mamy dla Ciebie 39 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Masz szansę rozwinąć swoje umiejętności w: w realizacji planów marketingowych na powierzone marki w analizach rynku, konsumenta, rekomendacjach kierunków rozwoju w komunikacji w ramach zarządzanych marek, kanału sprzedaży czy grupy docelowej ...
    opublikowana: 14 listopada 2019
    • Warszawa
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek monitorowanie wyników osiąganych przez...
    opublikowana: 14 listopada 2019
    • Warszawa
    (Warszawa - Falenica) Dołącz do nas jeśli: swobodnie poruszasz się w obszarze mediów społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram), jesteś na bieżąco z trendami w social media oraz potrafisz wykorzystać ich potencjał w komunikacji, masz lekkie...
    opublikowana: 14 listopada 2019
    • Warszawa
    Czym zajmuje się Brand Manager w naszej firmie: efektywnie zarządza portfelem produktów w ramach powierzonej kategorii; opracowuje i wdraża plany marketingowe zorientowane na rozwój podległych mu kategorii produktów; koordynuje prace związane ze...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa, Piaseczno, Pruszków
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie planów i strategii marketingowych; Nadzór nad przeprowadzaniem analiz rynkowych; Monitorowanie skuteczności działań reklamowo–promocyjnych; Zarządzanie budżetem marketingowym; Analiza rynku oraz konsumenta w...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    ABOUT YOUR POSITION AND THE EXPERIENCE REQUIRED BY US We are looking for Senior Brand Manager who will be an excellent marketing analyst with strategic experience and will help us build our brand as well as raise brand awareness. Join our team of...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Jakie wyzwania na Ciebie czekają: Stworzenie nowej strategii komunikacji dla marki Travelist, obejmującej całość działań w kanałach owned / earned / paid Odpowiedzialność za wyniki brandowe i komunikację Travelist - zarówno wśród 5,5 miliona...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Job purpose: You will be responsible for defining and implementing Starbucks brand digital strategy to drive customer acquisition and retention. You will be leading roll out of digital products and manage their lifecycle communication. You will...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Job Description As a Brand Manager you will be mainly responsible for co-defining development of growth strategies and long-term plans, leveraging consumer insights and driving corresponding marketing programs for Instant Category and Jacobs...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Jako Promotor: Masz dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych dostarczanych na rynek przez Samsung, które poznasz od podszewki dzięki szkoleniom i warsztatom produktowym z naszymi Trenerami Jesteś włączony/a w atrakcyjny system bonusowy...
    opublikowana: 13 listopada 2019
reklama