Oferta pracy

Brand Communication Specialist

eobuwie.plO firmie

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie strategii marketingowej dla marek własnych należących do grupy eobuwie.pl/Modivo.pl,

  • Określanie grupy docelowej (person) dla poszczególnych marek własnych,

  • Wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz strategii mediowej dla komunikacji marek własnych,

  • Zwiększanie ekspozycji marek własnych w ramach mediów własnych,

  • Zarządzanie harmonogramem działań promocyjno- reklamowych związanych z markami własnymi w ramach mediów własnych i kampanii komercyjnych,

  • Zarządzanie kanałami social mediowymi związanymi z markami własnymi,

  • Monitoring, ewaluacja i raportowanie efektywności prowadzonych działań,

  • Tworzenie prezentacji i moodboardów z kolekcjami i inspiracjami fashion,

  • Współtworzenie sesji zdjęciowych, klipów promo, materiałów promocyjnych i PR dla marek własnych,

  • Nawiązywanie współpracy PR z mediami oraz influencerami nakierowanej na promowanie marek własnych we współpracy z Działem Trade Marketingu oraz Działem Marketingu i PR,

  • Kontakt i budowanie relacji, inicjowanie akcji, eventów z ambasadorami i twarzami marek.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z budowaniem i rozwijaniem marki np.: Brand Manager,

  • Średnio zaawansowana znajomość marketingu internetowego (Google Adwords, Google Analytycs, SEO, SEM, Social, Paid, Social, Programmatic),

  • Średnio zaawansowana znajomość ATL,

  • Wysokie poczucie estetyki z zakresie materiałów foto i video,

  • Znajomość prawa autorskiego i praw pokrewnych, co-branding, brand licensing, celebrity endorsement,

  • Umiejętność kreowania storytellingu dla marek, budowanie ich konkurencyjności na rynku lojalizacji i pozycjonowanie w świadomości Klientów,

  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • Bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel i Power Point,

  • Zainteresowanie brandingiem, fashion (footwear & amp; apparel) lifestyle - warunek konieczny.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • przyjazna atmosfera

  • program poleceń dla pracowników

eobuwie.pl

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy