Oferta pracy

Brand Management Specialist

Allegro

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Weźmiesz udział w tworzeniu komunikacji marki Allegro, jej wdrażaniu w multikanałowych kampaniach

  • Wesprzesz zespół marketingu oraz zespół komercyjny w rozwoju submarki Allegro Lokalnie

  • Zweryfikujesz czy dotychczasowa strategia się sprawdzała czy warto ją rozbudować

  • Będziesz planować i realizować kampanie dedykowane Allegro Biznes oraz mające na celu pozyskanie nowych merchantów

  • Zarządzisz kilkumilionowym budżetem, zarówno produkcyjnym, jak i emisyjnym.

  • Współdecydować będziesz o budżetach na kolejne lata, targetach i wyzwaniach dla Allegro

  • Na co dzień będziesz współpracować z najlepszymi agencjami mediowymi, kreatywnymi oraz badawczymi w tym kraju, ale także zagranicą.

  • Aktywne poszukiwanie nowych, efektywnych sposobów dotarcia do grupy docelowej

  • Będziesz przekładał swoje działania na liczby, by móc mierzyć efektywność przeprowadzonych kampanii

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w agencjach reklamowych, domach mediowych lub i marketerów nie mniejsze niż 2 lata

  • Bardzo dobra znajomość angielskiego (min. B2)

  • Doświadczenie w pracy na takich wskaźnikach jak: Top-of-Mind, consideration, GRP, CPC, CAC… i mnóstwie innych

  • Wiedza jak dotrzeć do nowych użytkowników, nigdy niekorzystających z zakupów w internecie, niezależnie od grupy wiekowej

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz umiejętność samodzielnego przygotowania lejka wskaźników dla swoich działań.

  • Umiejętność pracy w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu, z wieloma partnerami jednocześnie

  • Otwartość, nie sztampowe myślenie, szukanie nowych rozwiązań

  • Umiejętność przeanalizowania dużej ilości danych i na tej podstawie przygotowanie rekomendacji działań

  • Umiejętność zwracania uwagi na detale

  • Wyróżnianie się wysokim poziomem kreatywności i ciekawością świata.

  • Umiejętność dostosowania się do zmieniającego się otoczenia

To oferujemy

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy

  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas

  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Zespół marketingu to blisko 80 osób, na którego efekty pracy każdego dnia patrzą miliony osób odwiedzających Allegro

  • Na co dzień stosujemy takie narzędzia jak: tableau, excel i word, żeby najlepiej opisać rzeczywistość nas otaczającą

  • Pracujemy na dużą skalę, aż Allegro to ponad 13 milionów klientów rocznie!

  • Stosujemy analizy i nowe rozwiązania pozwalające nam oceniać efektywność per kanał, na całej długości lejka konwersji

  • Wdrażamy w komunikacji niecodziennej rozwiązania, których w Polsce często nie spotkasz

  • Współpracujemy z 5 zespołami wewnątrz marketingu Allegro oraz największymi agencjami w tym kraju

  • Angażujemy się w nieoczywiste tematy i szukamy rozwiązań dalekich od sztampowych

  • Dla około 80% polaków jesteśmy najbardziej rozpoznawalną marką internetową

  • Dla naszych Klientów oferujemy niezbędne narzędzia do sprzedaży w sieci, mechanizmy płatnościowe oraz reklamowe

  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro