HRK S.A.

Brand Manager Consumer Electronics [rekrutacja prowadzona online]

HRK S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    do: 17 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży elektroniki konsumenckiej. Obecnie nasz Klient szuka kandydata/kandydatki na stanowisko. 

Brand Manager Consumer Electronics

[rekrutacja prowadzona online]

miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Adaptacja globalnej strategii i przełożenie jej na działania ATL-owe i BTL-owe,
  • Koordynacja współpracy z wiodącymi agencjami kreatywnymi (ATL, BRTL, PR, Digital),
  • Udział w międzynarodowych projektach i launchach produktowych,
  • Współpraca z działami Insights, Trade Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Consumer Research,
  • Koordynacja badań rynkowych, analiza danych pozwalających optymalizować komunikację ATL i BTL oraz poprawić ich efektywność i cele prowadzonych kampanii,
  • analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań,
  • zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku Brand Managera w branży consumer electronics / FMCG lub w agencji marketingowej, idealnie w międzynarodowej firmie (doświadczenie w pracy ze strukturami regionalnymi),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w pracy z klientami – prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń produktowych, kategorialnych,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
  • Radzenie sobie z kompleksowością, dobra priorytetyzacja zadań.

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (w tym słuzbowe auto),
  • Możliwość rozwoju w Polsce i za granicą.

Naszym klientem jest międzynarodowa firma z branży elektroniki konsumenckiej. Obecnie nasz Klient szuka kandydata/kandydatki na stanowisko. 

Brand Manager Consumer Electronics

[rekrutacja prowadzona online]

Zadania:

  • Adaptacja globalnej strategii i przełożenie jej na działania ATL-owe i BTL-owe,
  • Koordynacja współpracy z wiodącymi agencjami kreatywnymi (ATL, BRTL, PR, Digital),
  • Udział w międzynarodowych projektach i launchach produktowych,
  • Współpraca z działami Insights, Trade Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Consumer Research,
  • Koordynacja badań rynkowych, analiza danych pozwalających optymalizować komunikację ATL i BTL oraz poprawić ich efektywność i cele prowadzonych kampanii,
  • analiza wyników marki oraz efektów prowadzonych działań,
  • zarządzanie budżetem marketingowym w ramach realizowanych aktywności.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku Brand Managera w branży consumer electronics / FMCG lub w agencji marketingowej, idealnie w międzynarodowej firmie (doświadczenie w pracy ze strukturami regionalnymi),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w pracy z klientami – prowadzenie spotkań, warsztatów, szkoleń produktowych, kategorialnych,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
  • Radzenie sobie z kompleksowością, dobra priorytetyzacja zadań.

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (w tym słuzbowe auto),
  • Możliwość rozwoju w Polsce i za granicą.

Ogłoszenie archiwalne