Ta oferta pracy jest nieaktualna od 110 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Brand Manager

  • Częstochowa, śląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 05.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.

    Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.

    Największą siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.

    Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
    Brand Manager
    liczba wakatów: 1
    Miejsce pracy: Częstochowa
    Region: śląskie
    BM/03/2018

    Zakres obowiązków:

    • Tworzenie i realizacja strategii wprowadzania na rynek nowych produktów
    • Budowanie świadomości marki, poprzez tworzenie akcji promocyjnych i marketingowych
    • Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki online
    • Inicjowanie i nadzorowanie działań, tworzących wizerunek marek, w szczególności komunikacji
    • Monitorowanie i analiza danych rynkowych w celu aktywnego poszukiwania nowych narzędzi promocji
    • Planowanie, koordynowanie i realizacja planów marketingowych, w tym pozyskiwanie budżetów

    Wymagania:

    • Gotowość do podjęcia pracy 3 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży IT
    • Doświadczenie związane z wprowadzaniem nowych produktów do portfolio firmy
    • Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej
    • Praktyczna znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych
    • Doświadczenie w budowaniu relacji z partnerami
    • Kreatywność i zaangażowanie
    • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
    • Umiejętność organizacji czasu pracy, w tym pracy w zespole
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat), w firmie o wysokich standardach i niekorporacyjnej atmosferze
    • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania wiedzy i umiejętności
    • Udział w nowym projekcie oraz możliwość wprowadzania swoich pomysłów i rozwiązań
    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
    • Komfortowe warunki pracy (game room, chill room, świetna kawa, świeże owoce)
    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych klikając w przycisk „Aplikuj teraz”.

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.