Ta oferta pracy jest nieaktualna od 95 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Brand Manager (F/m)

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 13.04.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Brand Manager (f/m)

    Kraków 28849/001

    Będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących), współpraca z Dyrektorem Marketingu we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek)

    Informacje o kliencie

    Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG, lider w swojej kategorii, posiadająca w swoim portfolio produktowym najbardziej rozpoznawalne marki o zasięgu globalnym. W związku z dynamicznym rozwojem struktur, poszukujemy doświadczonego kandydata, który dzięki swojej kreatywności, pasji oraz udokumentowanym sukcesom w zarządzaniu marką, będzie mógł zająć stanowisko Brand Managera w branży FMCG.

    Opis stanowiska

    • Zarządzanie najważniejszymi markami przedsiębiorstwa z branży FMCG
    • Odpowiedzialność za przygotowanie brand planów oraz za egzekucję założeń strategicznych dla podległych marek
    • Kreacja strategii komunikacyjnej 360° oraz adaptacja komunikacji globalnej
    • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wybranych marek
    • Odpowiedzialność za wynik finansowy podległej marki
    • Budowa oraz realizacja budżetu, inicjowanie oraz realizacja zadań marketingowych, projektów NPD
    • Pozycjonowanie nowych produktów na rynku (segmentacja rynku, polityka cenowa)
    • Ścisła współpraca z działem sprzedaży, trade marketingu, finansów oraz produkcji
    • Prowadzenie badań konsumenckich (jakościowe i ilościowe)
    • Monitorowanie działalności konkurencji oraz analiza zachowań konsumentów
    • Współpraca oraz raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu

    Profil kandydata

    • Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu
    • Doświadczenie w branży FMCG
    • Praktyczna wiedza na temat budowania pozycji marki na rynku
    • Wiedza oraz doświadczenie w planowaniu aktywacji '360°' marki
    • Doświadczenie w planowaniu kampanii TV oraz Digital
    • Doświadczenie w tworzeniu nowego produktu
    • Świadomość biznesowa oraz dobre umiejętności analityczne
    • Kreatywność i otwarcie na nowe obszary rozwoju
    • Umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania czasem pracy
    • Bardzo dobra znajomość języka ang.
    • Ukończone studia wyższe

    Oferujemy

    • Praca w dynamicznym środowisku z możliwością realizacji wielu projektów
    • Bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia - podstawa + system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
      współpracę z jedna z najdynamiczniej rozwijających się Firm w branży spożywczej
    • Realny wpływ na rozwój organizacji
    • Możliwość rozwoju oraz awansu wewnątrz struktur dywizji marketingowej
     
    aplikuj
      

    About Michael Page

    Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world’s top employers.

    Michael Page is a part of the PageGroup, which operates through 164 offices in 34 countries worldwide. First established in London in 1976, we’ve been bringing job seekers and employers together for more than 35 years.

    Find out more about Michael Page