Oferta pracy

Export Brand Manager

Goldman RecruitmentO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Menedżer
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, jednego z liderów rynku FMCG, poszukujemy Kandydata, który będzie wspierał firmę w zakresie zarządzania marką na rynkach eksportowych. Pracownik na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę marki i rozwój aktywności oraz aktywację nowych produktów.
Export Brand ManagerNumer ref.: 191946/6710

 

Opis stanowiska:

  • uczestnictwo w tworzeniu strategii biznesowej dla głównych marek firmy w Polsce, oraz odpowiedzialność za strategię dla rynków zagranicznych,
  • współtworzenie 3-letnich strategii marketingowych (MTP, OGSM) oraz opracowywanie i wdrażanie rocznych planów marketingowych (Brand Plan),
  • zarządzanie portfelem przydzielonych marek poprzez definiowanie i egzekucję działań marketingowych obejmujących: definicję optymalnego portfolio produktów danych marek dla danego kraju eksportowego, wprowadzanie nowych produktów, politykę  cenową, promocję rozumianą jako działania budujące wizerunek marki wśród konsumentów oraz działania bezpośrednio wspierające rotacje produktów (np. promocje konsumenckie, konkursy konsumenckie),
  • współtworzenie kalendarza marketingowego określającego konsumenckie aktywności marketingowe i współtworzenie kalendarza trade marketingowego,
  • projektowanie i nadzór nad przeprowadzaniem badań konsumenckich mających na celu minimalizację ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych,
  • zarządzanie budżetem marketingowym oraz kontrola poziomu wydatków,
  • analiza otoczenia rynkowego oraz monitorowanie działań konkurencji,
  • zatwierdzanie wydatków MAPEX, wprowadzania nowych produktów (PIT procedure), prowadzenia badań konsumenckich (Research request) i innych wprowadzanych na bieżąco,
  • ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów interdyscyplinarnych, w szczególności z działem sprzedaży w celu realizacji bieżących działań marketingowych i trademarkrtingowych,
  • promowanie dobrego imienia firmy i dobrych relacji z klientami i kooperantami.

Wymagania:

  • min. dwuletnie doświadczenie na podobnych stanowiskach - preferowana branża FMCG,
  • doświadczenie w zarządzaniu markami produktów na rynkach zagranicznych,
  • znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
  • wysokie zdolności interpersonalne oraz silna orientacja na cel,
  • rozwinięte umiejętności analityczne i projektowe,
  • wykształcenie wyższe – kierunkowe sprzedaż/marketing.

Oferta obejmuje:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej,
  • szkolenia branżowe i możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • bogaty pakiet usług medycznych i świadczeń pozapłacowych.
.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy