dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyBrand Manager
Oshee Polska Sp. z o.o.
- aleja 3 Maja 9, Krowodrza, KrakówKraków, małopolskie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
Oshee Polska Sp. z o.o.
aleja 3 Maja 9
Krowodrza
Kraków
Twój zakres obowiązków
Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych oraz planów operacyjnych.
Zarządzanie budżetem marketingowym jednej z marek Grupy.
Współpraca z agencjami mediowymi przy tworzeniu i realizacji planów wsparcia.
Zarządzanie marketingowymi procesami operacyjnymi.
Zarządzanie kategoriami produktowymi z portfolio jednej z marek Grupy.
Współpraca z Działem Handlowym przy realizacji celów sprzedażowych.
Nasze wymagania
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu marki lub grupy marek.
Bardzo dobry warsztat marketingowy.
Doświadczenie w prowadzeniu projektów.
Rozbudowane zdolności analityczne.
Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
Mile widziane
Doświadczenie w branży FMCG.
To oferujemy
Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej organizacji.
Realizację zadań w ambitnym i nastawionym na sukces zespole.
Wsparcie w rozwoju.
Otwarte i przyjazne środowisko pracy.
Realny wpływ na strategiczny rozwój organizacji.
Benefity
prywatna opieka medyczna
elastyczny czas pracy
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
brak dress code’u
kawa / herbata
napoje
parking dla pracowników
Brzmi ciekawie?
Nie zastanawiaj się – APLIKUJ!
Co dalej?
Zapoznamy się z Twoją aplikacją.
Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Oshee Polska Sp. z o.o.
OSHEE WORLD to jedna z najbardziej innowacyjnych i dynamicznie rozwijających się firm w branży Food & Beverage w Polsce, lider rynkowy w kilku kategoriach zorientowany na dalsze rozszerzanie swojego portfela komplementarnych marek (OSHEE, KINGA PIENIŃSKA, SONKO) tworzących silne filary wzrostu firmy w najbliższych latach.