Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Brand Manager

Tarczyński S.A.O firmie

  • Ujeździec Mały 80, 55-100 Trzebnica

    Leszno, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

Dołącz do nas i rozwijaj się razem z nami!

Jesteśmy innowacyjnym producentem wysokiej jakości wędlin, parówek i przekąsek białkowych, a także najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, z ponad 78% udziałem rynkowym w tej kategorii. 

Nasze produkty eksportowane są obecnie do 30 krajów świata na 3 kontynentach, w tym m.in. USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, czy Azji.

Od ponad 30 lat realizujemy misję naszej rodzinnej firmy, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ.

Miejsce pracy: Ujeździec Mały - 35 km od Wrocławia

W związku z dynamicznym rozwojem oraz rozbudową firmy, poszukujemy osób/y na stanowisko:

Brand ManagerNumer ref.: BM/ 03/2021

Zakres zadań:

  • budowanie planów biznesowych i strategii marketingowej dla istniejących i nowych kategorii produktowych w ramach marki Tarczyński
  • współtworzenie i wdrażanie zintegrowanych kampanii marketingowych w mediach tradycyjnych i digital
  • współtworzenie i nadzór na realizacją media planów
  • ustalanie i realizacja krótko i długoterminowych celów marketingowych
  • inicjowanie i nadzór nad badaniami marketingowymi
  • koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych (m.in. Nielsen, GFK, Omnibus, badania ad-hoc)
  • planowanie i realizacja strategii rozwoju kategorii produktowych/ produktów w celu osiągnięcia lub zwiększenia wolumenu sprzedaży oraz marż
  • tworzenie strategii pozycjonowania cenowego dla prowadzonych kategorii produktowych/ produktów
  • bieżąca kontrola pozycji rynkowej prowadzonych kategorii produktowych/ produktów na rynku
  • monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów i działań konkurencji
  • przygotowywanie i zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym
  • przygotowywanie analiz ad-hoc (w ramach potrzeb)
  • współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi, mediowymi, CSR i działami firmy, w szczególności z technologią oraz sprzedażą
  • przygotowanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z kluczowymi klientami
  • raportowanie statusu własnych projektów i uczestniczenie w spotkaniach statusowych
  • poszerzanie wiedzy w zakresie zajmowanego stanowiska i prowadzonych produktów

Oczekujemy:

  • 3-5 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale marketingu oraz w  branży produkcyjnej FMCG
  • mile widziane doświadczenie w pracy na rynkach międzynarodowych z odpowiedzialnością za kilka krajów w firmie eksportowej
  • doświadczenia w zarządzaniu marką/kategorią marek, budżetem, planowaniem oraz wdrażaniem działań (ATL/BTL)
  • doświadczenia w rozwoju i wdrażaniu kampanii marketingowych oraz nowych produktów
  • wykształcenia wyższego - preferowane z marketingu
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2 oraz mile widziana znajomość języka niemieckiego
  • doświadczenia w pracy przy badaniach rynkowych - raporty oparte na danych rynkowych np.: Nielsen, GFK; Omnibus
  • wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych
  • umiejętności strategicznego myślenia i długookresowego planowania
  • kreatywności oraz innowacyjności
  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole i przewodzenia zespołom projektowym
  • bardzo sprawne zarządzanie projektami i procesami
  • zaangażowania, dynamizmu, entuzjazmu i chęci poszukiwania nieszablonowych rozwiązań
  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych – nawiązywania i podtrzymywania relacji, komunikatywności, autoprezentacji
  • elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, solidności i zdyscyplinowania
  • umiejętności jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznej i wymagającej organizacji
  • podejmowania własnych inicjatyw i zaangażowanie w realizowane działania
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • pracę na jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek FMCG o zasięgu globalnym
  • pracę w nowoczesnej i innowacyjnej organizacji stawiającej na rozwój
  • realizację zintegrowanych, szeroko-zasięgowych projektów w Polsce, a także na rynkach zagranicznych
  • raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów produkcyjnych w Europie z branży spożywczej
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i przyjaznym zespół
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon iPhone, laptop)
  • program wdrożeniowy
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • wsparcie relokacyjne dla osób spoza okolic Wrocławia
  • pakiet świadczeń pozapłacowych, w tym:
    • możliwość dołączenia do programu Multisport,
    • ubezpieczenie grupowe,
    • prywatną opiekę medyczną Lux Med dla Ciebie i Rodziny,
    • bony świąteczne i inne świadczenia socjalne,
    • bezpłatne posiłki dla pracowników.

Prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego w języku polskim.

Ogłoszenie archiwalne