Ta oferta pracy jest nieaktualna od 134 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Brand Manager

  • mazowieckie
  • Kierownik
  • 2018-07-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

    Jeśli posiadasz kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu marki, lubisz działać w dynamicznym środowisku pracy, a przy tym prezentujesz strategiczne podejście do biznesu, jesteś otwarty/a na nowe wyzwania oraz posiadasz doświadczenie w branży FMCG - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Aktualnie dla naszego Klienta poszujemy osoby na stanowisko:

    Brand Manager

    Zakres odpowiedzialności:

    • Samodzielne tworzenie i realizacja długoterminowej strategii dla podległych marek.
    • Opracowywanie analiz na podstawie danych marketingowych, sprzedażowych oraz ewaluacja efektów  prowadzonych projektów.
    • Kompleksowe tworzenie komunikacji marki przy wykorzystaniu efektywnych narzędzi marketingowych.
    • Wprowadzanie na rynek nowych produktów (od opracowania konceptu po wprowadzenie na półkę).
    • Współpraca z agencjami kreatywnymi oraz domem mediowym, nadzorowanie działań marketingowych na całym świecie.
    • Odpowiedzialność za planowanie i rozliczanie budżetów przeznaczonych dla danej marki, bliska współpraca z działem sprzedaży, działem finansów oraz innymi działami w firmie.
    • Wsparcie organizacji po stronie brandingu/marketingu w obszarze ekspansji międzynarodowej.

    Oczekiwania:

    • Min.5 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu marki oraz tworzenia wieloletniej strategii marketingowej zdobyte w firmie z branży FMCG (warunek konieczny). Kandydaci z krótszym doświadczeniem będą mieli możliwość rozwoju na stanowisku Junior Brand Managera.
    • Biegła znajomość języka angielskiego wykorzystywana w codziennych obowiązkach (C1) oraz mile widziana języka niemieckiego (B2).
    • Wykształcenie marketingowe (wymagane).
    • Doświadczenie w pracy z budżetem.
    • Wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność strategicznego myślenia w codziennej pracy.
    • Doświadczenia we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz tworzeniu konceptów produktowych potwierdzone sukcesami.
    • Komunikatywność oraz otwartość na nowe wyzwania zawodowe.
    • Prawo jazdy kat. B.

    Oferta:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie.
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, kursy) oraz realna możliwość rozwoju w strukturach firmy.
    • Narzędzia pracy niezbędne do jej wykonywania w tym samochód służbowy.
    • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie pracownicze, karty lunchowe, bony okazjonalne).

    Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o zgłaszanie się poprzez kliknięcie w link Aplikuj, co jest równoznaczne z wyrażeniem poniższej zgody:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez HRK S.A. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Równocześnie oświadczam, że poinformowano mnie, iż: - Administratorem moich danych osobowych jest HRK S.A. z siedzibą w Warszawie (00-095), pl. Bankowy 2; - Mam prawo do dostępu do swoich danych, jak również ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; - Mam prawo do wycofania zgody w każdym momencie poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: [email protected] - Moje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora danych do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych, chyba że wcześniej wycofam swoją zgodę zgodnie ze znaną mi procedurą;