Oferta pracy

Brand Manager

Tarczyński S.A.

  • opolskie

    opolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • budowanie planów biznesowych i strategii marketingowej dla istniejących i nowych kategorii produktowych w ramach marki Tarczyński

  • współtworzenie i wdrażanie zintegrowanych kampanii marketingowych w mediach tradycyjnych i digital

  • współtworzenie i nadzór na realizacją media planów

  • ustalanie i realizacja krótko i długoterminowych celów marketingowych

  • inicjowanie i nadzór nad badaniami marketingowymi

  • koordynowanie i prowadzenie analiz marketingowych w oparciu o różne źródła danych (m.in. Nielsen, GFK, Omnibus, badania ad-hoc)

  • planowanie i realizacja strategii rozwoju kategorii produktowych/ produktów w celu osiągnięcia lub zwiększenia wolumenu sprzedaży oraz marż

  • tworzenie strategii pozycjonowania cenowego dla prowadzonych kategorii produktowych/ produktów

  • bieżąca kontrola pozycji rynkowej prowadzonych kategorii produktowych/ produktów na rynku

  • monitorowanie rynku i analiza zachowań konsumentów i działań konkurencji

  • przygotowywanie i zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym

  • przygotowywanie analiz ad-hoc (w ramach potrzeb)

  • współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi, mediowymi, CSR i działami firmy, w szczególności z technologią oraz sprzedażą

  • przygotowanie prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych oraz z kluczowymi klientami

  • raportowanie statusu własnych projektów i uczestniczenie w spotkaniach statusowych

  • poszerzanie wiedzy w zakresie zajmowanego stanowiska i prowadzonych produktów

Nasze wymagania

  • 3-5 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale marketingu oraz w branży produkcyjnej FMCG

  • doświadczenia w zarządzaniu marką/kategorią marek, budżetem, planowaniem oraz wdrażaniem działań (ATL/BTL)

  • doświadczenia w rozwoju i wdrażaniu kampanii marketingowych oraz nowych produktów

  • wykształcenia wyższego - preferowane z marketingu

  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - min. B2 oraz mile widziana znajomość języka niemieckiego

  • doświadczenia w pracy przy badaniach rynkowych - raporty oparte na danych rynkowych np.: Nielsen, GFK; Omnibus

  • wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych

  • umiejętności strategicznego myślenia i długookresowego planowania

  • kreatywności oraz innowacyjności

  • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole i przewodzenia zespołom projektowym

  • bardzo sprawne zarządzanie projektami i procesami

  • zaangażowania, dynamizmu, entuzjazmu i chęci poszukiwania nieszablonowych rozwiązań

  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych – nawiązywania i podtrzymywania relacji, komunikatywności, autoprezentacji

  • elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, solidności i zdyscyplinowania

  • umiejętności jakościowej realizacji celów i zadań w bardzo dynamicznej i wymagającej organizacji

  • podejmowania własnych inicjatyw i zaangażowanie w realizowane działania

  • prawo jazdy kat. B

  • gotowość do pracy stacjonarnej w Centrali - Ujeździec Mały (35 km od Wrocławia)

Mile widziane

  • mile widziane doświadczenie w pracy na rynkach międzynarodowych z odpowiedzialnością za kilka krajów w firmie eksportowej

To oferujemy

  • pracę na jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek FMCG o zasięgu globalnym

  • realizację zintegrowanych, szeroko-zasięgowych projektów w Polsce, a także na rynkach zagranicznych

  • raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Marketingu

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • bony towarowe

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • niezbędne narzędzia pracy: samochód, lapotop, telefon iPhone

  • wsparcie relokacyjne dla osób spoza okolic Wrocławia

  • bezpłatne posiłki dla pracowników

Tarczyński S.A.

Jesteśmy innowacyjnym producentem wysokiej jakości wędlin, parówek i przekąsek białkowych, a także najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, z ponad 78% udziałem rynkowym w tej kategorii.

Nasze produkty eksportowane są obecnie do 30 krajów świata na 3 kontynentach, w tym m.in. USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, czy Azji.

Od ponad 30 lat realizujemy misję naszej rodzinnej firmy, którą jest inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ.

Miejsce pracy: Ujeździec Mały (pow. trzebnicki)

Przewiń do profilu firmy