Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Brand Manager OTC / suplementy diety

Wyser Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy farmaceutycznej, produkującej leki OTC i suplementy diety, poszukujemy samodzielnego Brand Managera.

Twój zakres obowiązków

  • Samodzielne, kompleksowe zarządzanie kilkoma markami (OTC, suplementy diety)

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii długoterminowej marek

  • Realizacja celów biznesowych powierzonego portfela marek

  • Analiza trendów, danych i badań rynkowych oraz przygotowanie na ich podstawie rekomendacji działań wspierających marki

  • Przygotowywanie komunikacji do konsumentów (m.in. ATL z nastawieniem na TV, digital, social media oraz aktywności BTL)

  • Praca nad rozwojem NPDs oraz opracowanie i wdrażanie planów wprowadzenia nowych produktów

  • Przygotowanie komunikacji do profesjonalistów (lekarze/pracownicy medyczni, farmaceuci)

  • Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla zespołu sprzedażowego

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu markami (OTC, suplementy diety) w firmie farmaceutycznej

  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki

  • Doświadczenie w pracy nad NPD’s i wprowadzeniu na rynek nowego produktu

  • Doświadczenie w zlecaniu i realizacji kampanii mediowych (ATL)

  • Umiejętność pracy na P&L

  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i radzenie sobie z wieloma zadaniami/wyzwaniami

  • Inicjatywa, wytrwałość i upór w dążeniu do celu

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1

  • Prawo jazdy kat. B

Pracodawca oferuje

  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, praca z produktami wysokiej jakości

  • Dojrzały i kompetentny zespół, inspirujący przełożony

  • Pakiet benefitów

Wyser Sp. z o.o.

Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.

Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.

Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.

Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.

Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.

Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!

Przewiń do profilu firmy