Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Brand Manager OTC / suplementy diety
Wyser Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Rekrutujemy dla
Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy farmaceutycznej, produkującej leki OTC i suplementy diety, poszukujemy samodzielnego Brand Managera.
Twój zakres obowiązków
Samodzielne, kompleksowe zarządzanie kilkoma markami (OTC, suplementy diety)
Opracowywanie i wdrażanie strategii długoterminowej marek
Realizacja celów biznesowych powierzonego portfela marek
Analiza trendów, danych i badań rynkowych oraz przygotowanie na ich podstawie rekomendacji działań wspierających marki
Przygotowywanie komunikacji do konsumentów (m.in. ATL z nastawieniem na TV, digital, social media oraz aktywności BTL)
Praca nad rozwojem NPDs oraz opracowanie i wdrażanie planów wprowadzenia nowych produktów
Przygotowanie komunikacji do profesjonalistów (lekarze/pracownicy medyczni, farmaceuci)
Prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych dla zespołu sprzedażowego
Wymagania pracodawcy
Wykształcenie wyższe
Minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu markami (OTC, suplementy diety) w firmie farmaceutycznej
Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marki
Doświadczenie w pracy nad NPD’s i wprowadzeniu na rynek nowego produktu
Doświadczenie w zlecaniu i realizacji kampanii mediowych (ATL)
Umiejętność pracy na P&L
Bardzo dobre zdolności organizacyjne i radzenie sobie z wieloma zadaniami/wyzwaniami
Inicjatywa, wytrwałość i upór w dążeniu do celu
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
Prawo jazdy kat. B
Pracodawca oferuje
Możliwość rozwoju w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie, praca z produktami wysokiej jakości
Dojrzały i kompetentny zespół, inspirujący przełożony
Pakiet benefitów
Wyser Sp. z o.o.
Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.
Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.
Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.
Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.
Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.
Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.
Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!