dofinansowanie szkoleń i kursów
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyBrand Manager
ALMUS Sp. z o.o.
- Księdza Poniatowskiego 50, SłomnikiSłomniki, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
ALMUS Sp. z o.o.
Księdza Poniatowskiego 50
Słomniki
Twój zakres obowiązków
Opracowanie strategii marki
Budowanie świadomości marki
Rozwój i koordynacja nowych produktów
Monitorowanie i ocena efektywności prowadzonych działań marketingowych
Prowadzenie social media oraz strony internetowej
Nadzór nad procesem projektowania opakowań dla produktów
Opracowanie strategii promocji oraz pozycjonowania cenowego dla produktów
Bieżący monitoring działań konkurencji
Analiza trendów rynkowych, bieżące raportowanie wraz z wnioskami i propozycjami rozwiązań mogącymi przynieść przewagę konkurencyjną
Tworzenie planów marketingowych, zarządzanie procesem projektowania i produkcji materiałów marketingowych
Kształtowanie wizerunku firmy
Nasze wymagania
Min 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu
Wykształcenie wyższe, preferowane z obszaru marketingu
Znajomość́ języka angielskiego
Znajomość programów
Doświadczenie w zarządzaniu marką oraz budżetem marketingowym
Nastawienie na cel oraz skuteczność działania
Znajomość działań marketingowych w obszarze: e-commerce, rynku sieci handlowych oraz rynku tradycyjnego
Znajomość zagadnień marketingu online i narządzi analitycznych / marketingowych (Google Analytics, adWords, Facebook ads)
Doświadczenie w rozwoju i wprowadzaniu nowych produktów na rynek w oparciu o ustandaryzowany proces
Profesjonalna wiedza praktyczna
Umiejętność zarządzania podwykonawcami
Doświadczenie w pracy przy badaniach rynkowych
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne – nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, komunikatywność, autoprezentacja
To oferujemy
Ciekawą i ambitną pracę w prężnie funkcjonującej i dynamicznie rozwijającej się firmie
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub inną formę umowy
Atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy
Niezbędne narzędzia do efektywnej pracy-: telefon, laptop
Niekorporacyjną atmosferę
Dużą samodzielność w zakresie planowania
Możliwość pracy zdalnej – 1-2 dni w tygodniu
Dodatkowe ubezpieczenia i pakiety
Benefity
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
kawa / herbata
CV wraz z listem motywacyjnym należy przesłać za pomocą przycisku "Aplikuj".
ALMUS Sp. z o.o.
ALMUS – dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo działające od 1997 roku w branży produkcji papierów higienicznych.