Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Brand Manager

ALMUS Sp. z o.o.

ALMUS Sp. z o.o.

Księdza Poniatowskiego 50

Słomniki

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie strategii marki

  • Budowanie świadomości marki

  • Rozwój i koordynacja nowych produktów

  • Monitorowanie i ocena efektywności prowadzonych działań marketingowych

  • Prowadzenie social media oraz strony internetowej

  • Nadzór nad procesem projektowania opakowań dla produktów

  • Opracowanie strategii promocji oraz pozycjonowania cenowego dla produktów

  • Bieżący monitoring działań konkurencji

  • Analiza trendów rynkowych, bieżące raportowanie wraz z wnioskami i propozycjami rozwiązań mogącymi przynieść przewagę konkurencyjną

  • Tworzenie planów marketingowych, zarządzanie procesem projektowania i produkcji materiałów marketingowych

  • Kształtowanie wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • Min 3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu

  • Wykształcenie wyższe, preferowane z obszaru marketingu

  • Znajomość́ języka angielskiego

  • Znajomość programów

  • Doświadczenie w zarządzaniu marką oraz budżetem marketingowym

  • Nastawienie na cel oraz skuteczność działania

  • Znajomość działań marketingowych w obszarze: e-commerce, rynku sieci handlowych oraz rynku tradycyjnego

  • Znajomość zagadnień marketingu online i narządzi analitycznych / marketingowych (Google Analytics, adWords, Facebook ads)

  • Doświadczenie w rozwoju i wprowadzaniu nowych produktów na rynek w oparciu o ustandaryzowany proces

  • Profesjonalna wiedza praktyczna

  • Umiejętność zarządzania podwykonawcami

  • Doświadczenie w pracy przy badaniach rynkowych

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne – nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, komunikatywność, autoprezentacja

To oferujemy

  • Ciekawą i ambitną pracę w prężnie funkcjonującej i dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub inną formę umowy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy

  • Niezbędne narzędzia do efektywnej pracy-: telefon, laptop

  • Niekorporacyjną atmosferę

  • Dużą samodzielność w zakresie planowania

  • Możliwość pracy zdalnej – 1-2 dni w tygodniu

  • Dodatkowe ubezpieczenia i pakiety

Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • kawa / herbata

CV wraz z listem motywacyjnym należy przesłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

ALMUS Sp. z o.o.

ALMUS – dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo działające od 1997 roku w branży produkcji papierów higienicznych.

Przewiń do profilu firmy