Medicus sp. z o.o.

Brand Manager w Dziale Marketingu

Medicus sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 14 dni
    7 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Specjalista

Medicus sp. z o.o.

Wrocław

top

Od ponad 25 lat jesteśmy liderem na rynku medycznym.

Do portfolio Medicusa należą cztery brandy:

Medicus Clinic – Klinika Medyczna

Medicus Self – Klinika Chirurgii Plastycznej i Medycyny Estetycznej,

Medicus Expert - przedstawiciel renomowanych, światowych producentów specjalistycznej aparatury medycznej,

Medicus Care – opieka nad pacjentami z implantem słuchowym.

 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób na na stanowisko:

Brand Manager w Dziale Marketingu 
Miejsce pracy: Wrocław

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie podległymi projektami: planowanie działań, wdrożenie, kontrola przebiegu projektu, ocena skuteczności działań przy ścisłej współpracy z działem sprzedaży oraz product managerami,
  • tworzenie i realizację strategii podległych marek,
  • współtworzenie planów marketingowych i sprzedażowych dla podległych marek,
  • monitorowanie i analizowanie rynku oraz zachowań klientów i działań konkurencji,
  • przygotowywanie i opracowywanie badań marketingowych,
  • realizację i koordynowanie zaplanowanych działań marketingowych ATL, BTL (między innymi: akcji  promocyjnych, eventowych, działań sponsoringowych, kampanii internetowych itp.),
  • zarządzanie kanałami social media (między innymi Facebook, Instagram, You Tube)
  • organizację eventów: konferencji, szkoleń branżowych,
  • organizację stoisk na targach branżowych,
  • współpracę z agencjami reklamowymi, eventowymi, interaktywnymi, domami mediowymi, drukarniami i innymi firmami współpracującymi oraz prowadzenie negocjacji cenowych,
  • planowanie i realizację budżetu marketingowego podległych marek,
  • planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań usprawniających realizację podległych projektów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego (marketing, ekonomia, zarządzanie),
  • doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze marketingu, wymagane min 3 lata,
  • umiejętności realizowania wielu równoległych projektów,
  • doskonałych umiejętności samodzielnej organizacji pracy,
  • doskonałych umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności analizowania trendów rynkowych i konsumenckich,
  • doświadczenia w obszarze prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych,
  • doświadczenia w tworzeniu działań marketingowych skierowanych do klientów B2B, B2C,
  • doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi,
  • doświadczenia w organizacji eventów (konferencji, szkoleń, spotkań branżowych),
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • kreatywnego tworzenia rozwiązań,
  • umiejętności prowadzenia rozwiązań,
  • dynamiki w działaniu,
  • gotowości do częstych wyjazdów.

Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • system szkoleń dający możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość uczestniczenia w budowaniu i kreowaniu strategicznych marek.

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać używając przycisku APLIKUJ /w tytule maila proszę wpisać: BRAND MANAGER.

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli:

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest kontakt z wyznaczonym w Medicus Sp. z o. o. Inspektorem ochrony danych listownie lub mailowo na adres: [email protected]

 

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”

Od ponad 25 lat jesteśmy liderem na rynku medycznym.

Do portfolio Medicusa należą cztery brandy:

Medicus Clinic – Klinika Medyczna

Medicus Self – Klinika Chirurgii Plastycznej i Medycyny Estetycznej,

Medicus Expert - przedstawiciel renomowanych, światowych producentów specjalistycznej aparatury medycznej,

Medicus Care – opieka nad pacjentami z implantem słuchowym.

 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osób na na stanowisko:

Brand Manager w Dziale Marketingu 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie podległymi projektami: planowanie działań, wdrożenie, kontrola przebiegu projektu, ocena skuteczności działań przy ścisłej współpracy z działem sprzedaży oraz product managerami,
  • tworzenie i realizację strategii podległych marek,
  • współtworzenie planów marketingowych i sprzedażowych dla podległych marek,
  • monitorowanie i analizowanie rynku oraz zachowań klientów i działań konkurencji,
  • przygotowywanie i opracowywanie badań marketingowych,
  • realizację i koordynowanie zaplanowanych działań marketingowych ATL, BTL (między innymi: akcji  promocyjnych, eventowych, działań sponsoringowych, kampanii internetowych itp.),
  • zarządzanie kanałami social media (między innymi Facebook, Instagram, You Tube)
  • organizację eventów: konferencji, szkoleń branżowych,
  • organizację stoisk na targach branżowych,
  • współpracę z agencjami reklamowymi, eventowymi, interaktywnymi, domami mediowymi, drukarniami i innymi firmami współpracującymi oraz prowadzenie negocjacji cenowych,
  • planowanie i realizację budżetu marketingowego podległych marek,
  • planowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań usprawniających realizację podległych projektów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego (marketing, ekonomia, zarządzanie),
  • doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze marketingu, wymagane min 3 lata,
  • umiejętności realizowania wielu równoległych projektów,
  • doskonałych umiejętności samodzielnej organizacji pracy,
  • doskonałych umiejętności pracy pod presją czasu,
  • umiejętności analizowania trendów rynkowych i konsumenckich,
  • doświadczenia w obszarze prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych,
  • doświadczenia w tworzeniu działań marketingowych skierowanych do klientów B2B, B2C,
  • doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi,
  • doświadczenia w organizacji eventów (konferencji, szkoleń, spotkań branżowych),
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • kreatywnego tworzenia rozwiązań,
  • umiejętności prowadzenia rozwiązań,
  • dynamiki w działaniu,
  • gotowości do częstych wyjazdów.

Kandydatom oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • system szkoleń dający możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość uczestniczenia w budowaniu i kreowaniu strategicznych marek.

List motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać używając przycisku APLIKUJ /w tytule maila proszę wpisać: BRAND MANAGER.

W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli:

CV kandydatów nie rozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest kontakt z wyznaczonym w Medicus Sp. z o. o. Inspektorem ochrony danych listownie lub mailowo na adres: [email protected]

 

Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie na swoim CV klauzuli o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji”

Ogłoszenie archiwalne