Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyBrand Manager
Herbapol Lublin S.A.O firmie
- Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Menedżer
Herbapol Lublin S.A.
Bobrowiecka 6
Warszawa
Od powstania firmy w 1949 roku, misją Herbapol-Lublin S.A. jest czerpanie inspiracji
z natury i dostarczanie konsumentom produktów najwyższej jakości.
Jako lider rynku syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych,
funkcjonalnych i czerwonych nieustannie pracujemy nad rozwojem portfolio,
zgodnie z aktualnymi trendami i oczekiwaniami konsumentów.
Dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych pracowników umiejętnie łączymy
tradycję z nowoczesnością, zdobywając zaufanie kolejnych pokoleń konsumentów.
W związku z rozwojem organizacji poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Brand Manager
miejsce pracy: Warszawa, ul. Bobrowiecka 6
Opis stanowiska:
- przygotowywanie rocznych i długookresowych planów marketingowych oraz rekomendacji dla Zarządu
- maksymalizowanie skuteczności realizacji działań marketingowych oraz dostarczanie rekomendacji dotyczących nowych kierunków strategicznego rozwoju produktów oraz marek
- dążenie do optymalizacji portfela produktowego w celu zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej, osiągnięcia założonych wyników finansowych i zapewnienia długookresowego wzrostu
- opracowywanie strategii komunikacji
- współpraca z Trade Marketingiem oraz Działem Sprzedaży przy przygotowaniu i implementacji programów marketingowych
- zarządzanie budżetem marketingowym
- współpraca z agencjami badawczymi oraz reklamowymi w zakresie kampanii marketingowych, kreacji nowych produktów, kreacja materiałów reklamowych i opakowań
- badanie trendów, poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
- współpraca z działem R&D nad rozwojem nowych produktów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: marketing, zarządzanie produktem etc.
- min. 3 lat doświadczenia na stanowisku Brand Managera w branży FMCG (warunek konieczny)
- umiejętność obsługi ACNielsen- analiza danych, tworzenie prezentacji oraz rekomendacji działań
- doświadczenie w tworzeniu nowych produktów we współpracy z działem R&D
- umiejętność planowania oraz wdrażania strategii marketingowych
- doświadczenie w przygotowywaniu i skutecznym wprowadzaniu nowych produktów na rynek w oparciu o zidentyfikowane potrzeby konsumenckie
- doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów
- wysoka świadomość biznesowa i orientacja na wynik
- doświadczenie w pracy z agencjami - reklamowe, mediowe, badawcze: rynku oraz konsumenta
- dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
Oferujemy:
- możliwość pracy z polską marką cieszącą się uznaniem klientów i konsumentów
- ciekawe wyzwania
- szansę na realizację własnych pomysłów
- możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji
- premia do wynagrodzenia
- pakiet dodatkowych benefitów - opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, samochód służbowy
- możliwość korzystania z ZFŚS
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne